Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Liftgardiner med mønster på

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-07, 08:35   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Liftgardiner med mønster på

Jeg er på jakt etter liftgardiner med noe mønster på.
Stuevinduene våre er ikke egnet for "vanlige" gardiner, så vi skal kjøpe liftgardiner. Denne gangen har jeg derimot bestemt meg for å være unormalt dristig til meg å være. Vi skal kjøpe ny sofa i sort skinn, har hyller og reoler i mellombrun, og "lys toscana" farge på veggene. Har bortimot ingen ting som ikke er ensfarget og nøytralt, så det jeg ønsker meg er gardiner med litt stort mønster, med nøytrale bunnfarger (kanskje), men med en eller annen farge som jeg kan hente igjen i pynteputer, duk, lys... Lurer litt på om jeg kanskje kunne tenke meg en dyp rødfarge, men jeg er åpen for forslag. Har så lyst å fornye oss litt.

Er det noen som vet hvor jeg kan finne liftgardiner som ikke er ensfargede?
Tar gjerne imot konkrete tips til mønster og slikt. Jeg er helt blond på det her, men en gang må jo også jeg lære.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 08:39   #2
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liftgardiner med mønster på

Princess har faktisk mange fine liftgardiner.

her

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 09:09   #3
Ekkir
Bree

Ekkir sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Jeg synes også Princess har mange fine. Ellos har også liftgardiner.

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 09:48   #4
*HH*
Frøken

*HH* sin avatar

Hvor: Østlandet
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Du har kanskje fått med deg at Princess har fine liftgardiner??

Vi kjøpte våre liftgardiner der. Vurderte først å få de sydd i gardinforretning, men da kom det vel på nesten 5000 kr, mens det ble vel kanskje 500 - 600 kr hos Princess.

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-07, 09:51   #5
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Det er faktisk veldig enkelt å sy selv. Kjøp en pakke fra Kitch med alt du trenger + stoff og tråd. Svært enkel bruksanvisning på hvordan sy ligger oppi pakken. Det blir litt dyrere enn de ferdigsydde fra princess o.l, men da kan du velge og vrake blandt stoff. Penere henger de også, sammenlignet med de som er ferdigsydd.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 11:21   #6
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Det er faktisk veldig enkelt å sy selv. Kjøp en pakke fra Kitch med alt du trenger + stoff og tråd. Svært enkel bruksanvisning på hvordan sy ligger oppi pakken. Det blir litt dyrere enn de ferdigsydde fra princess o.l, men da kan du velge og vrake blandt stoff. Penere henger de også, sammenlignet med de som er ferdigsydd.

Sorry for å dra frem en gammel tråd. Jeg bare lurte på hvor jeg får tak i et slikt sett/pakke fra Kitch??

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 11:27   #7
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Her har de mye flotte liftgardiner med mønster. Mye å velge mellom.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-09, 11:29   #8
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sist jeg var inne på Kremmerhuset hadde de mange fine mønstrete liftgardiner.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:31.