Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Å vinne ferieopphold

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-07, 13:30   #1
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Å vinne ferieopphold

Jeg fikk en telefon om at jeg har vunnet et opphold på et av x antall resorts. Det er da en forpliktelse til å delta på en halvannentimes presentasjon.

Noen som har vært borti dette? Det er vel bare kødd, eller? Et gebyr på 180 Euro påløper vel.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 13:31   #2
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å vinne ferieopphold

Er det noe sånt?

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 13:35   #3
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Å vinne ferieopphold

Mmmmmm SKEPTISK!

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 13:50   #4
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å vinne ferieopphold

Svigers bor i England og fikk mange slike telefoner om natten julen for tre år. Det var automatiske meldinger fra et USA-nummer. Senere begynte vi å motta slike her hjemme i Norge, vi også. MANGE! Jeg la bare på, så jeg fikk aldri med meg hele historien. Men det er garantert svindel.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 16:17   #5
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Å vinne ferieopphold

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Er det noe sånt?

Jeg tror ikke det. Det virker å være markedsføring for noen "timeshare" greier.

Det var ikke et press om å godta eller noe slikt. Jeg deltok i en konkuranse og fikk beskjed om at jeg vant 2. premie. Men det tror jeg alle gjør.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 16:26   #6
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å vinne ferieopphold

Opprinnelig lagt inn av Bundbury, her.

Jeg tror ikke det. Det virker å være markedsføring for noen "timeshare" greier.

Det var ikke et press om å godta eller noe slikt. Jeg deltok i en konkuranse og fikk beskjed om at jeg vant 2. premie. Men det tror jeg alle gjør.

Ah, da er det vel mer noe som dette. (Søk på "premie" på siden). Ikke så skummelt kanskje hvis man klarer å la være å kjøpe andel, men ikke så lukrativt heller hvis man må betale reisen selv.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no