|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
er grønn og fin.
|
![]() Er "Biler" bilene giftig?Så nettopp slutten av et innslag på tv om de giftige lekene.
![]() |
#2 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er "Biler" bilene giftig?Er et spesielt merke som er giftig. Husker ikke i farta hvilket.
![]() |
#3 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Er "Biler" bilene giftig?De jeg så på tv'n er den typen vi har.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Er "Biler" bilene giftig?Jeg mener det var bare den lille jeepen som var farlig, fordi det var bly i malingen. Den har det vært masse skriverier og oppslag i media om, og Mattel oppfordret alle til å kaste/levere tilbake til butikken. |
![]() |
![]() |
#5 |
Tenker fortsatt dobbelt
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er "Biler" bilene giftig?
Da anbefalte importøren at dere sendte bilene inn til dem. I allefall fjernet dem fra ungene, for de var noe greier i malingen som er brukt etter hva jeg husker.
![]() |
#6 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Er "Biler" bilene giftig?Det er kun Sarge'n det gjaldt. Og de skulle være merket med et bestemt nummer.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Er "Biler" bilene giftig?
Det stemmer, det gjelder kun denne ene produksjonen. Eieren av fabrikken hadde latt firmaet til en venn levere maling til denne ene produksjonen, og denne malingen holdt ikke mål. Synes det begynner å bli veldig mange slike Kina-historier nå. Det er betryggende at leker blir kontrollert i etterkant, men jeg tenker med gru på hva slags leker kinesiske barn utsettes for. HMS står ikke akkurat i høysetet der borte. |
![]() |
![]() |
|
|