Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Sauen Shaun

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-07, 08:13   #1
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Utrop

Sauen Shaun

Hvor laster dere ned Sauen Shaun? Og finnes de noen plass med norsk tale? 2-åringen digger dette, men jeg foretrekker norsk tale.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 08:50   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sauen Shaun

Hm? Det er da bare intro-sangen som er noe tale på? Eller skjønner du ikke engelsk breking?

Jeg har kjøpt DVD fra Play, men den er bare på engelsk. 3-åringen er veldig fornøyd, og har døpt DVD-en for "sauen sjiip". ("Atte pappa, det her er sauen Sheep, og på barnetv er det sauen sjååån").

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 09:18   #3
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Hm? Det er da bare intro-sangen som er noe tale på? Eller skjønner du ikke engelsk breking?

Herregud, ja! Snakk om å være i tåka, da. Men så er den norske sangen kul, da.

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg har kjøpt DVD fra Play,

Er det en tjeneste på nett? Skulle så gjerne fått tak i dette i dag, det er et aldri så lite mas om shauen shåån her i dag. Og det er grenser for hvor ofte jeg gidder å se de som ligger på youtube.

Gammel 14-10-07, 09:23   #4
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Samboeren min har lastet det ned, men jeg vet ikke fra hvor. Kan spørre. Og ganske riktig så er det ikke tale på noe språk på Sauen Shaun. "Bæ" er ganske internasjonalt

Gammel 14-10-07, 09:26   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

I England sier ikke sauene Bæ, der sier de bah. (Ialfall i følge min venninne som bor i Leichester. Hun synger Bah bah blacksheep. )

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 10:02   #6
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

I England sier ikke sauene Bæ, der sier de bah. (Ialfall i følge min venninne som bor i Leichester. Hun synger Bah bah blacksheep. )

Vel, brekinga i Sauen Shaun er i allefall ikke dubbet på norsk. Bare sangen er det.

Gammel 14-10-07, 09:59   #7
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er kjempemorsomt

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-07, 10:02   #8
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Standard

Og jeg er fremdeles kjempeflau.

Gammel 14-10-07, 10:13   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når det gjelder norsk tale på nedlastinger så er det så og si ingen steder du får det, tror jeg. Norbits hadde det før, men de er nedlagt nå, tror jeg, dessuten måtte du ha invite for å bli med der. Ingen public torrentsider har norske nedlastinger, tror jeg.
Så her går det i engelsk, for det meste. Vesla elsker det allikevel og har lært seg endel engelske ord pga. det.

Gammel 16-10-07, 22:10   #10
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Når det gjelder norsk tale på nedlastinger så er det så og si ingen steder du får det, tror jeg.

Det er flere steder som har med norsk tale, men de filmene kommer gjerne litt senere en de med engelsk tale.
Hvilke steder er jeg ikke like sikker på, men gubben har lastet ned masse med norsk tale.

Gammel 16-10-07, 22:14   #11
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Det er flere steder som har med norsk tale, men de filmene kommer gjerne litt senere en de med engelsk tale.
Hvilke steder er jeg ikke like sikker på, men gubben har lastet ned masse med norsk tale.

Spørs hvilke sider han laster ner fra, jeg har aldri funnet noe på de amerikanske og engelske torrentsidene jeg er på, naturlig nok. Norbits er en norsk torrentside, men der må man være medlem. Det finnes jo andre skandinaviske sider, feks. TTI.nu, de fleste er lukkede medlemssider.

Gammel 16-10-07, 22:20   #12
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Det er mulig det er fra en av de lukkede sidene han er på at han finner de med norsk tale.
Jeg finnes ikke oppdatert, laster kun ned musikk selv.
Er det en film vi vil ha, sier vi i fra til gubben.

Men det er ikke alt han finner med norsk tale da.
F.eks Shrek 3 fant han bare med engelsk.
(om han letet etter norsk er jeg ikke helt sikker på da)

Gammel 17-10-07, 00:08   #13
Ylvania
Steiketakkehatar

Ylvania sin avatar

Ylvania er litt kul
Standard

Den serien er grusom

Gammel 18-10-07, 13:24   #14
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Har sendt deg en pm

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 21:56   #15
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åh, flere som liker lille Shaun jo!
Hele familien har dilla her, og løper til tvn hver fredag.
Får håpe det kommer en dvd til salgs her i landet også snart.
Vi har også sett noen episoder som ligger ute på nettet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:34.