Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Avslutningen på 24

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-06, 20:21   #1
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Avslutningen på 24




....ble mer enn middels frustrert, kjenner det er lenge å vente på neste serie. Hvordan er det med dere?

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 20:26   #2
Mica
Djevelsk
 
Mica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 367
Mica er populærMica er populærMica er populærMica er populærMica er populær
Standard

Sv: Avslutningen på 24

Helt enig....., samtidig som jeg virkelig syns det var en bra avsluttning.

Jeg kommer definitivt til å følge med på neste sesong selv om det er uhorvelig lenge å vente helt til mai

__________________
Mica
Mica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-06, 20:56   #3
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslutningen på 24

Ja, kva var det slags helsikens tøys? :evig romantikar:

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 23:43   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslutningen på 24

Det er sikkert et halvt år siden jeg så siste episoden, og jeg kan fremdeles kjenne både lettelsen over at president-idioten ENDELIG ble avslørt, og frustrasjonen over at Jack havnet på den kinesiske lastebåten. Lenge å vente på neste sesong, ja...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 00:31   #5
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avslutningen på 24

Jeg ble frustrert. Skal neste sesong være kommende døgn? Er ikke det å tøye den litt? Idiotisk med en sånn cliffhanger, synes jeg. Dessuten begynner jeg å bli grådig lei av at det alltid er en eller annen forræder i CTU. Til å være så classified er det jammen lett å få jobb der.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 10:29   #6
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslutningen på 24

Amylin, tippe at neste sesong begynne med at han har vore i Kina ei stund og skal bryte seg heim

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 11:13   #7
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslutningen på 24

Det er umulig å ta 24 "alvorlig" lenger, men det er jo fremdeles underholdende. Etter hvert ligger nesten like mye av underholdningen i å se på hva de som lager serien finner på for å holde interessen oppe og prøve å finne på nye, sjokkerende, skarpe svinger hele tiden. At president Logan var mannen bak det hele var jo totalt meningsløst når man så på hva han hadde gjort tidligere, men det er greit nok, de må jo gjøre sånt for å strekke det ut over 24 timer. De gjorde jo noe lignende med hovedskurken i sesong 1; det var helt åpenbart at da de laget den første delen av sesongen, var hun ikke skurk, men slikt må man nesten bare leve med. Den første sesongen av 24 regner jeg fremdeles som en av de virkelig gode TV-seriene de siste ti årene.

Jeg syntes det var en ganske god sesongavslutning, jeg. Jeg synes egentlig alle sesongene har sluttet ganske bra. (Det skal noe til å toppe sjokket som avsluttet den første, da.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 11:46   #8
Clubby
Free Toy Inside!
 
Clubby sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 961
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avslutningen på 24

Enig med deg Skilpadda, 24 er ikke lengere vits i å ta alvorlig, men det er grei underholdning.

For dere som ikke klarer å vente så veldig mye lengere så slippes snart teaseren på Sesong 6 her: http://www.24trailer.com/

Teaseren lanseres 24. oktober!

__________________
Clubby
Det er bedre med en god trekant enn en ond sirkel!
Clubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 11:49   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslutningen på 24

Jeg ble litt sur, må jeg innrømme. Jeg liker ikke at de liksom skal luuure meg til å henge med. Hvor domm tror de egentlig jeg er!



… omtrent så dum at jeg selvsagt kommer til å se neste, antar jeg.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 14:37   #10
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Avslutningen på 24

Jeg synes det var fint å høre at Kiefer Sutherland har tegnet kontrakt for 3 nye sessonger med 24

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 14:42   #11
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslutningen på 24

Er det noen andre som liker Chloe? Jeg må automatisk smile litt av de kronisk surmagede kommentarene hennes. Hun får meg til å føle meg som en solstråle i forhold.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 14:46   #12
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslutningen på 24

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Er det noen andre som liker Chloe?

Chloe er jo den virkelige helten i serien, det er klart jeg liker henne. Hun er helt fantastisk. Hun og Jack burde gifte seg, de er omtrent like kule og omtrent like katastrofalt håpløse når det gjelder personlige forhold. Og så stoler de gjensidig fullstendig på hverandre og vet begge hvor dyktig og pålitelig den andre er. Men Chloe er morsommere.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 15:09   #13
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslutningen på 24

Eksempel på Chloe i storform:

Chloe: I was unfairly harsh to you a few minutes ago, I didn't mean anything.
Spencer Wolf: All right. Apology accepted.
Chloe: It wasn't really an apology, it was more of an observation.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 15:15   #14
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslutningen på 24

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Eksempel på Chloe i storform:

Chloe: I was unfairly harsh to you a few minutes ago, I didn't mean anything.
Spencer Wolf: All right. Apology accepted.
Chloe: It wasn't really an apology, it was more of an observation.



Jeg digger Chloe. Forsvinner hun fra serien, så kan den bare være...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:38   #15
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avslutningen på 24

For min del så er jeg lei hele 24 og synes denne sesongen har vart dobbelt så lenge som alle de andre.
Sambo følger med, jeg datt av lasset etter midten av andre sesong.

Kunne egentlig tenkt meg å se en film/serie hvor Kiefer Sutherland snakker med vanlig stemme og ikke hvisking. Irriterende egentlig.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:41   #16
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Avslutningen på 24

Chloe ruler. De mugne, oppgitte ansiktsuttrykkene hennes er ubetalelige!

Jeg synes denne serien var bedre enn de foregående, men jeg ble sur av avslutningen. Klarer nok ikke å la være å se neste, nei

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:44   #17
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslutningen på 24

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Chloe ruler. De mugne, oppgitte ansiktsuttrykkene hennes er ubetalelige!

For ikke å snakke om blikkene.. Hvis blikk kunne drepe....

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:46   #18
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslutningen på 24

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Kunne egentlig tenkt meg å se en film/serie hvor Kiefer Sutherland snakker med vanlig stemme og ikke hvisking. Irriterende egentlig.

Jeg synes stemmen hans er en vesentlig del av det som gjør ham kul/tøff i den rollen, jeg.

TWoP omtales stemmen hans som "the Velvet" og oppfattes omtrent som en superkraft. De gjør stadig narr av hvor liten han er, men de er klare på at ingen kan motstå the Velvet! (Plukket opp fra en eller annen som omtalte Kiefer Sutherland som å ha "a voice like a velvet-wrapped brick".)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:52   #19
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.835
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Avslutningen på 24

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes stemmen hans er en vesentlig del av det som gjør ham kul/tøff i den rollen, jeg.

TWoP omtales stemmen hans som "the Velvet" og oppfattes omtrent som en superkraft. De gjør stadig narr av hvor liten han er, men de er klare på at ingen kan motstå the Velvet! (Plukket opp fra en eller annen som omtalte Kiefer Sutherland som å ha "a voice like a velvet-wrapped brick".)


Tildels enig, men synes det blir litt i overkant.
Men nå det er sagt, så kunne han fint klart å lure meg med den hviskinga...

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-06, 23:53   #20
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avslutningen på 24

Det eneste som virkelig irriterer meg i den serien der er at de har så UTROLIG lite ressurser. Hvis noen løfter en pistol i en amerikansk bank, oppstår åpenbart 500 politimenn øyeblikkelig. Hvis noen truer en by med utslettelse, sender vi 2 mann + en kjent terrorist.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no