Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Musikken fra filmen The Rock!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-07, 23:00   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Musikken fra filmen The Rock!

Denne filmen har, foruten å være en av de beste filmene som er laget i historien, den nydeligste, mest gripende filmmusikken som noen gang er produsert. Jeg har aldri hørt noe finere i noen som helst film. :frysninger:

Nå fikk jeg en link til en som spiller musikken på synth, og jeg har frysninger fra topp til tå. Noen feil er det jo, og jeg kjenner de irriterer litt siden denne musikken liksom skal være så perfekt og fantastisk, men hvis man ser bort fra det så er dette helt utrolig. Tenk å kunne spille sånn da? Jøss ...

(Kilde: youtube.com)

Ingenting slår jo selvsagt det ekte themet, men jeg er virkelig imponert over denne fyren altså. Håper han øver seg enda mer og snart legger ut en snutt der han spiller det tilnærmet perfekt og kanskje gjør noen små endringer.

Her er forresten den originale filmmusikken:

(Kilde: youtube.com)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:37.