|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Fatso skal filmatiseres, men vil bli døpt omTittelen på filmen blir Knullegutt. Er det mulig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fatso skal filmatiseres, men vil bli døpt om
![]() |
#4 |
<*(((<
|
![]() Sv: Fatso skal filmatiseres, men vil bli døpt om"Knullegutt" høres ut som en tittel tatt rett ut av en Tufte Johansen/Eia-sketsj. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fatso skal filmatiseres, men vil bli døpt omHelt teit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fatso skal filmatiseres, men vil bli døpt omNå ble den jo ikke døpt om allikevel. Noen som har sett filmen?
![]() |
#9 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Fatso skal filmatiseres, men vil bli døpt omSå den i går. Likte filmen bedre enn boken. Den var både trist og ganske på kanten. Irriterte meg over de tomhjernede jentene som fløy omkring, men det var vel kanskje en mening i at jentene ble fremstilt på den måten. En god del morsomme episoder.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Fatso skal filmatiseres, men vil bli døpt omJeg synes filmen er en av de beste norske filmene på en god lang stund. Temaet er så aktuelt, kanskje ikke så lett for oss jenter å sette oss inn i men for gutta er det enkelt å forstå. Filmen styrket tanken min om at vi alle kan være noe for et enkelt menneske, slik Malin ble for Rino og som endret livet hans. |
![]() |
![]() |
#11 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Fatso skal filmatiseres, men vil bli døpt omVi så filmen på søndag, og den var herlig! Morsom, gripende og alt på en gang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Fatso skal filmatiseres, men vil bli døpt omSiden jeg kjente arbeidstittelen på filmen, så har jeg tenkt at dette virkelig ikke var noe jeg trengte å se.
![]() |
![]() |
#14 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Fatso skal filmatiseres, men vil bli døpt omJeg er ikke noen norsk-film-fan, men denne var ganske bra. Dog ikke bedre enn Død snø, herlighet for et latterkick!
![]() |
#15 |
Pulled back in
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fatso skal filmatiseres, men vil bli døpt omJeg ble veldig positivt overrasket. Jeg synes de hadde klart å luke bort de mest barnslige og banale delene av boka samt å gjøre hovedpersonen til en mere menneskelig og sannsynlig ung mann.
![]() |
|
|