|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
*_*
|
![]() SopranosDet nærmer seg slutten. På Svt viser de siste episode førstkommende søndag. Jeg gru-gleder meg.
![]() |
![]() |
#2 |
flisespikker
|
![]() Sv: SopranosJeg synes Sopranos er en av de desidert beste dramaseriene noen gang. Hver enkelt episode er nærmest som en film, både i hvordan de ser ut ("production value") og i hvor mye innhold det er i den, og utviklingen i hver sesong og mellom sesongene er imponerende solid når det gjelder både story og personutvikling. Jeg likte også den siste sesongen veldig godt.
![]() |
#3 |
Peppy!
|
![]() Sv: SopranosJeg synes de siste episodene har vært litt tamme. Det tok seg jo opp nå sist, da Christopher ble drept. Jeg føler jo at det bygger seg opp til noe stort, og særlig storyen med Anthony Jr. Jeg lurer på om det er han som skal felle Tony til slutt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
flisespikker
|
![]() Sv: Sopranos
Det er en stund siden jeg så dette, men var ikke det elskerinnen til Christopher? Jeg husker heller ikke om hun har vært med før eller om de bare har snakket om henne.
![]() |
#5 |
Peppy!
|
Jeg visste ikke at han hadde én fast elskerinne (gomar, het det ikke?). |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
flisespikker
|
Jeg kan ikke huske at vi har møtt henne før dette, og slik hun beskrives i TWoP-gjenfortellingen av episoden, høres det ikke egentlig ut som hun har vært med før. Sitat:
![]() |
#7 |
*_*
|
Å, spennende! Det har jeg ikke tenkt på, egentlig. Selv om storyen med AJ nå har tatt en helt annen vending på Svt er det fremdeles mulig.
![]() |
![]() |
#9 |
flisespikker
|
Jeg kan godt være med og diskutere den nå, om du vil.
![]() |
#10 |
Kidding, right?
|
Ihvertfall UTEN spoilertags! *ond*
![]() |
![]() |
#11 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var iallefall ganske mange mange som syns den var ______________________________________ ______________ ___________________________ ____________________________ __________________________________ ________________________________________________. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
*_*
|
![]() Sv: SopranosSå siste episode i går
![]() |
![]() |
#15 |
*_*
|
Sånne scener er med på å løfte serien og gjøre den helt rå. Vanligvis syns jeg filmer/serier kan spare seg for veldig voldelige scener. Men i Sopranos er det alltid så elegant fortalt. De dveler ikke ved det, bare gjengir som om det var den mest naturlige ting i verden. Og det er det jo forsåvidt i det miljøet de skildrer.
![]() |
![]() |
|
|