|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Store prisforskjeller på rep. av bilVi hadde bilen vår på EU-kontroll i forrige uke hos merkeverkstedet der vi kjøpte den. De avdekket en god del, og ga oss et prisoverslag på 25 000 kroner (!)
![]() |
#2 |
heimføing
|
![]() Sv: Store prisforskjeller på rep. av bilDet er dessverre noen som prøver å melke ukyndige kunder for mest mulig penger. Å la verksteder ta EU-kontroll er som å få bukken til å passe havresekken. Det er lett for dem å mene at "noe" bør skiftes for at bilen skal godkjennes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Store prisforskjeller på rep. av bil
Her er i alle fall en ukyndig kunde. Jeg har følelsen av at jeg har spart masse penger i dag, men hvem vet, egentlig...
![]() |
#4 |
trøtt
|
De heter ikke Biltilsynet lenger, men hos Statens Vegvesen kan man få gjort det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Store prisforskjeller på rep. av bilJeg levere ikke bilen min inn på merkeverskted. Sparte 2500 kr på service og EU gokjenning nå i mai, det kun ved å velge et verksted rett ned i gata som er et godkjent verksted.
![]() |
#6 |
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Store prisforskjeller på rep. av bilSvigers sender alltid bilen sin på verksted i Sverige.
![]() |
#7 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi kjører også til Sverige ! Halve prisen, mye bedre service. Vores ene bil er full av elektronikk, derfor har vi begrenset mulighet for å få andre enn merkeverksted til å ta service.
![]() |
|
|