|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Varmt måltid på skolenPå skolen der guttene mine går så har de startet opp med et varmt måltid på skolen en dag i uka. første gang var i går, de hadde fått kjøttkaker. poteter og grønnsaker. 3 klassingen kom hjem å var så fornøyd. det hadde vært kjempe god mat,
![]() |
#2 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Varmt måltid på skolenIngen som har erfaringer med et varmt måltid på skolen. ?
![]() |
#3 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Varmt måltid på skolenHar ingen erfaring med dette i forhold til min eldste som går på skolen, men vesla får av og til varme måltider på barnehagen. Jeg må si at jeg er ikke så glad i det jeg da. Synes middag en gang pr. dag er nok, og den middagen vil jeg gjerne vi skal spise sammen hjemme |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Varmt måltid på skolenHer er det ikke snakk om noe varmmat på skole eller sånt på lenge enda, men jeg er i grunnen veldig positiv til det, så lenge det er ordentlige råvarer. Jeg tror at det er bedre med varmmat enn alle disse skivemåltidene jeg da. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|