Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Nei, nå får dere dra dere ut av loppekassa.

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-06, 08:03   #1
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, nå får dere dra dere ut av loppekassa.

Jeg kjeeeeeder meg.

Myrsnipa er ikke aktiv  
Gammel 15-10-06, 08:03   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nei, nå får dere dra dere ut av loppekassa.

Ikke for det, jeg kan jo prate litt med meg selv.

Så. Hva skal du gjøre i dag da?

Myrsnipa er ikke aktiv  
Gammel 15-10-06, 08:04   #3
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Ikke noe spesielt. Venter på at klokken skal bli ni sånn at jeg kan jage mannen opp og meg selv ned i senga.

Myrsnipa er ikke aktiv  
Gammel 15-10-06, 08:31   #4
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Ble vekket av en treåring med kalde føtter kl sju i morges, han kom listende opp i senga og inn under dyna. Nå sitter han og spiser popcorn(rester fra i går) og underholder lillebror. Og så sier han 'come stai figlio mio' hele tiden. Pappan har nemlig begynt å lære seg italiensk

Gammel 15-10-06, 08:35   #5
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kanskje vi bare kan avtale å treffes midt på firfelten på morran. Ser ut til at vi er like tidlig oppe begge to Myrsnipa.

Lille F startet morran kvart på seks i dag

Og jeg har ingen mann hjemme som kan overta når jeg blir trett....

Gammel 15-10-06, 08:35   #6
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

En våken person.

Myrsnipa er ikke aktiv  
Gammel 15-10-06, 08:36   #7
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Fara, her.

Kanskje vi bare kan avtale å treffes midt på firfelten på morran. Ser ut til at vi er like tidlig oppe begge to Myrsnipa.

Lille F startet morran kvart på seks i dag

Myrsnipa er ikke aktiv  
Gammel 15-10-06, 08:52   #8
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Det er flere våkne personer her. Men jeg ville ikke forstyrre den fine dialogen din, så jeg turte ikke å skrive noe.
Men nå skal du vel snart legge deg igjen.

Jeg er pottesur i dag. Hvorfor er det min plikt å stå opp med barna om morgenen hver dag?

Ryli er ikke aktiv  
Gammel 15-10-06, 08:58   #9
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ryli, her.

Det er flere våkne personer her. Men jeg ville ikke forstyrre den fine dialogen din, så jeg turte ikke å skrive noe.

Jeg er pottesur i dag. Hvorfor er det min plikt å stå opp med barna om morgenen hver dag?

Man får jo ofte de svarene man selv vil når man fører dialog vet du

Gammel 15-10-06, 09:32   #10
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er våken og nå skal jeg snart lage frokost. Jentene ser på Little Einsteins på svensk morgen TV.

I dag har vi en middagsgjest kl. 16. Dersom min mann kommer seg opp snart kan vi vurdere å dra på sopptur, men ellers må vi nok begrense planene til nærområdet. Kanskje vi drar på åpen hall i den nærmeste idrettshallen, så får jentene løpt fra seg og mamma og pappa beveget seg litt de også.

Blå er ikke aktiv  
Gammel 15-10-06, 09:35   #11
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God morgen ja. Even som til halv ni, og nå ser han barne-tv.
Idag skal vi jobbe litt i hagen, plante hortensia og roser fra krukker og ut i bed, og ellers gjøre litt klart før vinteren kommer.

Så skal jeg på trening i ettermiddag. Det er igrunnen de planene jeg har.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 15-10-06, 12:49   #12
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har hentent ungene som har overnattet hos bestemor og bestefar i natt. Mannen er på jobb. Jeg har dratt fram masse vintertøy - det er vel på tide å sjekke hva som fortsatt passer og hva som må kjøpes nytt. Kjedelig jobb Dessuten er vaskerommet overfylt, så jeg kjører vaskemaskin for harde livet.

Akkurat nå er det rydde-pause og vaffelsteking

Ellers så har jeg ingen andre planer enn å prøve å komme meg på trening hvis mannen er ferdig på jobb til den tid

Gammel 15-10-06, 12:54   #13
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vært oppe lenge, og håper nå at noen kan legge om til vinterdekke på bilen min.

Gammel 15-10-06, 12:54   #14
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En bøtte vann hjelper nok :vond:

Her har vi hatt en fin morgen, Annemannen laget deilig frokost mens jeg fikk tatt meg et langt bad
Nå skal vi snart på sykkeltur, Markus har lyst å finne blåbær. Finnes det så sent, tro?

Anne er ikke aktiv  
Gammel 15-10-06, 12:56   #15
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Ja, si det. Kanskje du må brøle på hjelp?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:52.