|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Leser
|
![]() Jeg har ikke lyst til å betale en regningDette er fordi jeg mener at vi ikke har fått det som vi var lovet, noen som vet hvor vi skal henvende oss? Regner med vi må klage?
![]() |
#2 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har ikke lyst til å betale en regning.Forliksrådet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Jeg har ikke lyst til å betale en regning.Sånn føler eg det kvart kvartal det kjem brev frå Lånekassen....
![]() |
#4 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Jeg har ikke lyst til å betale en regningForbrukerrådet?
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() Sv: Jeg har ikke lyst til å betale en regningJeg ville betalt og tatt saken etterpå. Utrolig kjedelig med purringer ol. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har ikke lyst til å betale en regningForbrukerrådet, vi fikk ny vaskemaskin!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Jeg har ikke lyst til å betale en regning
Det første jeg ville gjort var å klage skriftlig og gi beskjed om at dere ikke er inneforstått med prisen som står på fakturaen. Da kan de ikke drive å purre på den når det er disputt om den.
![]() |
#9 |
Leser
|
![]() Sv: Jeg har ikke lyst til å betale en regningTusen takk, alle sammen. Jeg har aldri opplevd dette før. Jeg kjøper vanligvis både tjenester og produkter "over disk", der er det jo ofte helt greie retningslinjer når man kan returnere en vare eller hva man er forventet å få. Dette er en interiørarkitekt vi leide inn, alt er avtalt muntelig (hvordan har jeg greid å være så stupid er vanskelig å fatte i ettertid.
![]() |
#10 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Jeg har ikke lyst til å betale en regningFørst bør du klage på hva du har kjøpt. En muntlig avtale er jo også bindende men vilkårene er jo ofte ikke så klare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Jeg har ikke lyst til å betale en regning
Det er noe som heter at man ikke skal betale en håndverker eller andre, før man er fornøyd...da har de fått pengene sine, og kan kjøre knallhardt i saken, selv om de ikke har en god sak. Holder man derimot igjen pengene, så er det betaler som sitter med triumfkortet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Siste nytt!
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Jeg har ikke lyst til å betale en regningLegg den i nei-bunken.
![]() |
![]() |
|
|