|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Vannet i Oslo er friskmeldthttp://www.nettavisen.no/innenriks/article1398667.ece
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Vannet i Oslo er friskmeldtJa.
![]() |
#5 |
♡
|
![]() Sv: Vannet i Oslo er friskmeldtJeg har hele tiden trodd at A og jeg har hatt omgangssyke, og at vi er heldige med at ikke resten av familien er smittet. Men jeg har jo lurt...
![]() |
#6 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Vannet i Oslo er friskmeldtJammen bra at vannet nå er friskmeldt. Men jeg er litt pyse, og kommer til å bruke opp de 2 dunkene vi har med kildevann før jeg begynner med springvann igjen. Men tannpussen tar jeg med springvann, altså.
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Vannet i Oslo er friskmeldtJeg hadde nesten begynt å drikke det allerede, så jeg kommer til å ta sjansen. Om sønnen min får drikke med en gang er muligens et annet spørsmål. Må konferere med mannen om det. |
![]() |
![]() |
#11 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Vannet i Oslo er friskmeldtVi kommer helt sikkert til å vaske ting og ta tannpussen i springvann, men å drikke det .......
![]() |
![]() |
#12 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Vannet i Oslo er friskmeldtJeg har gitt ungene kokt vann hele tiden altså. Jeg gadd bare ikke selv etter at de nestsiste resultatene kom, da ante det meg at det var en tilfeldig forurensning det her var snakk om.
![]() |
![]() |
#13 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vannet i Oslo er friskmeldt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det har faktisk jeg også lurt litt på de siste dagene mens jeg har slitt meg gjennom døde vannglass. Kanskje det rett og slett er slik at det er parasittene og tilsiget fra nærliggende 100 år gamle kloakkrør som gir den lille ekstra piffen på springvannet.
![]() |
#16 |
Walking in the air
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#17 |
Mother of Dragons
|
Me too. Helt siden de ikke fant giardia men cryptosporider har jeg tenkt pytt pytt og pusset tennene i springvann. Men barnet har fått kokt vann hele tiden og hatt badeforbud.
![]() |
#18 |
villende
|
![]() Sv: Vannet i Oslo er friskmeldtJeg kommer nok drikker vann fra springen når vannbeholdningen i kjøleskapet er tomt og er veldig glad for at det var omgangssyken som har besøkt meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Poden her i huset syntes også det var herlig å bade i kveld!
![]() |
#20 |
I mål
|
![]() Sv: Vannet i Oslo er friskmeldtVi kommer til å drikke opp Imsdalen, men begynner ellers å bruke vann som vanlig. Uhyre deilig å få bort øsa og kasserollen fra komfyren, og jeg gleder meg ikke så verst til å slippe å pusse tenner som om jeg var på hyttetur heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|