Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vedkurv

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-07, 20:37   #1
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vedkurv

Jeg vil ha vedkurv men finner bare svarte smijernskurver og det vil jeg ikke ha.

Noen som vet om noen kule?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 20:54   #2
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vedkurv

Om du bor i nærheten av Sandvika Storsenter mener jeg at jeg så noen kurvgreier som kan ha vært eller kan brukes til vedkurver. Hos Muji.

Ellers tror jeg Smart Club hadde noen vedkurver i gummi... Som litt store strandvesker på en måte.

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 21:26   #3
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vedkurv

Vi er også på jakt etter vedkurv. Så på de på Smart Club i går, men synes de var ganske rare. Skulle gjerne hatt noe nettere. Men skal kikke innom Muji. Hvordan er dette med brannsikkerhet og vedkurver?

  Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 21:27   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vedkurv

Jeg har brukt ei vanlig kurv, jeg. *enkel*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 21:36   #5
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vedkurv

Opprinnelig lagt inn av Kaskis, her.

Hvordan er dette med brannsikkerhet og vedkurver?

Hm. Vet ikke i grunnen. Men det som man har oppi er jo ikke spesielt brannsikkert
(Mulig det finnes noe brannhemmende spray man kan spraye vedkurven med?)

Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 21:41   #6
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vedkurv

Jeg lurer på om det var på Obs! Bygg jeg så en ok vedkurv for en stund siden. En helt enkel sak i matt stål.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-07, 22:21   #7
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vedkurv

Vi har noe lignende denne metallboksen fra ikea, bare i svart med lokk:

Denne heter SKRIN, vår heter MUCK, tror jeg.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 18:43   #8
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vedkurv

Vi har en helt grei vedkurv kjøpt på Plantasjen.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no