Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Kamuflering av stygge fliser

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-07, 20:59   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Kamuflering av stygge fliser

Flisene over kjøkkenbenken vår er hvite med struktur - de er egentlig veldig fine, hadde det ikke vært for at de er ispedd enkeltfliser med blomster på . Jeg vil ha vekk blomsterflisene på enklest mulig måte. Vi har vurdert å male over alle flisene, men jeg synes det er risikabelt, særlig siden de helt hvite flisene er fine.

Mener jeg har lest om en slags "film" man kan lime over fliser for å gi dem et nytt utseende. Da vil vi vel kunne lime over kun de flisene som nå har blomster på seg, og dermed slippe "billig" unna. Er det noen som vet hvor vi kan få tak i slik film og om den funker?

Eventuelt andre løsninger?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:38.