|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Armbåndsur til gutt på snart 6 år?Storesøster fikk en klokke fra Nike til jul i fjor når hun var seks. Den er i et slags gummimateriale, og hun har brukt den hver dag siden. Den er vanntett og tåler det meste, og fåes i forskjellige farger. Jeg så svart, blå, hvit og rosa i hvertfall. Mener den kostet rundt 500,- |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Armbåndsur til gutt på snart 6 år?Poden fikk klokke i bursdagspresang da han ble 6 år. Det er en Club by Inex, som vi kjøpte hos en urmaker i Sandefjord. Blå rem i "jeansstoff", bilde av en keeper i mål på urskiva og sekundviseren er en fotball. Kostet 299,- tror jeg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Armbåndsur til gutt på snart 6 år?T. fikk nettopp en med Mikke Mus på. Der Mikkes armer er visere. Den er stor og lett for liten tass å "lese". Den ble kjøpt i USA, men jeg vil anta du finner den andre plasser også (Disney-butikk).
![]() |
#5 |
Nybegynner
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
![]() Sv: Armbåndsur til gutt på snart 6 år?Min gutt på 5 har en Flik Flak, og vi er veldig førnøyd med den. Han fikk den i bursdagsgave så jeg vet ikke hvor den er kjøpt eller hvor mye den koster, men her er en nettbutikk som selger den: |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Armbåndsur til gutt på snart 6 år?Eldstejanta vår har klokke fra Flik Flak, og den tåler det meste. Kan til og med vaskes i vaskemaskin |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Armbåndsur til gutt på snart 6 år?
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|