Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Gjettekonkurranse!

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-06, 19:09   #1
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gjettekonkurranse!

Her er kommer en liten gjettekonkurranse.
Bildet nedenfor er tatt i min hage dags dato.

Hva tror dere mye av min fritid går til om dagen?

1. Hekle juleduker?

2. Rake løv i hagen?

3. Oppdatere frimerkesamlingen min?

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 19:10   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Svar 1. Hekle juleduker.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 19:11   #3
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Hekle juleduker?

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 19:12   #4
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

De to første som har avgitt svar er feil!

Flere ledetråder kommer etter 10. svarer.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 19:13   #5
anakonda
https://www.giblod.no/
 
anakonda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 670
anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Rake løv i hagen. Stakkars løvet.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 19:13   #6
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Rake løv mens du banner over at du ikke får oppdatert frimerkesamlingen, fordi du bruker all annen ledig fritid på å hekle?

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 19:15   #7
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

De to første som har avgitt svar er feil!

Flere ledetråder kommer etter 10. svarer.

Næmmen! Da må det vel bli frimerkesamlingen?

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 19:28   #8
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Rake løv mens du banner over at du ikke får oppdatert frimerkesamlingen, fordi du bruker all annen ledig fritid på å hekle?

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 19:32   #9
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Kan legge til at jeg ikke kan å hekle, og frimerkesamlingen donerte jeg bort til min bror i 12 årsalderen.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 19:36   #10
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Jeg har gjetta på at du raker løv altså!
Får jeg ingen premie?

Eller kanskje dette er et lurespørsmål. Kanskje du egentlig bruker det meste av fritiden din på å lage lure-spørriser på diverse fora.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 20:49   #11
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Jeg har gjetta på at du raker løv altså!
Får jeg ingen premie?

Eller kanskje dette er et lurespørsmål. Kanskje du egentlig bruker det meste av fritiden din på å lage lure-spørriser på diverse fora.

*plystre-plystre*

Hehe, denne uka inkludert i dag, har jeg brukt 4 ettermiddager i hagen.
Det er egentlig ganske koselig, men også litt småfrustrerende å oppdage like mye løv neste dag. Ennå er det masse som gjenstår å røyte av.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 20:50   #12
carolin
Har laget seg en tittel
 
carolin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.043
Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

*plystre-plystre*

Hehe, denne uka inkludert i dag, har jeg brukt 4 ettermiddager i hagen.
Det er egentlig ganske koselig, men også litt småfrustrerende å oppdage like mye løv neste dag. Ennå er det masse som gjenstår å røyte av.

Jeg hadde tatt vekk hele treet, så slipper du å bruke fritiden din på å rake løv.

__________________
If you talk to your children, you can help them to keep their lives together. If you talk to them skillfully, you can help them to build future dreams.
carolin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 20:52   #13
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Opprinnelig lagt inn av carolin, her.

Jeg hadde tatt vekk hele treet, så slipper du å bruke fritiden din på å rake løv.

Jeg må nok det om ikke alt for lenge, jeg mistenker at jævelen er full i råte. En grein er helt død, og det røyter pinner også.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 20:54   #14
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Du, dah! Du må ikke rake løv før til våren - løvet beskytter plantene gjennom vinteren og på våren etter snøen har smeltet men før jorden har blitt kvitt forsten.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 21:02   #15
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Kan du ha snudd boka frimerkene er satt inn i på hodet -
slik at alle frimerkene ramlet ut...
... og det tilfeldigvis mens du var ute og luftet dem litt...

Og så ramlet frimerkene ned i løvet under treet...

Så nå ligger du på knærne under treet og plukker vekk løv,
mens du leter etter frimerkene dine...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 21:02   #16
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Du, dah! Du må ikke rake løv før til våren - løvet beskytter plantene gjennom vinteren og på våren etter snøen har smeltet men før jorden har blitt kvitt forsten.


Aiai, slutter på dagen, en glede å lese for mine øyne.
Har faktisk hatt en liten mistanke om det der, heldigvis masse som kan renne ned fra oven å beskytte jorden.

Menne når jeg raker de stedene der løvet har ligget noen dager, er gresset gult, det gjør mao ingen ting?

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 21:04   #17
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Opprinnelig lagt inn av Cascaye, her.

Menne når jeg raker de stedene der løvet har ligget noen dager, er gresset gult, det gjør mao ingen ting?

Gress er utenfor mitt kompetanseområde foreløpig.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 21:04   #18
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Og når jeg først er i gang.

Bør jeg gjøre noe med;

-rosebeddet mitt?
-epletreet mitt?
-plommetreene mine?
-blomsterbeddet?


Trenger vel ikke legge til at jeg er oppvokst 600 meter over havet med et par karrige bjørketrær, og noe som ikke fortjener og tituleres plen?

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 21:07   #19
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Snakk om bortkastet tid. Du venter selvfølgelig til alt har falt ned også raker du det sammen da

Eller lar være å rake det sammen.. men jeg vet ikke helt hva som skjer ifht mose og gress og om det bare blir gjødsel eller hva. Du får sikkert svar på www.hagegal.no

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-06, 21:10   #20
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Gjettekonkurranse!

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Kan du ha snudd boka frimerkene er satt inn i på hodet -
slik at alle frimerkene ramlet ut...
... og det tilfeldigvis mens du var ute og luftet dem litt...

Og så ramlet frimerkene ned i løvet under treet...

Så nå ligger du på knærne under treet og plukker vekk løv,
mens du leter etter frimerkene dine...

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no