Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Bokklubb og gavekort

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-07, 18:38   #1
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Bokklubb og gavekort

Hvor i all verden står det om restriksjoner i antall gavekort?

Jeg finner ikke noe slikt jeg...

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 19:23   #2
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bokklubb og gavekort

Jeg lette litt, og fant det ikke jeg heller i farta. Men uansett: Bare vent med å melde deg inn i neste klubb før du har fått gavekortet fra den første. Da ordner det seg.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 19:26   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her står det.

Rett under bildet av gavekortet der står det: tilbudet gjelder kun ved innmelding i en klubb.

Gammel 25-10-07, 19:27   #4
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fått to gavekort på 1000kr. Har brukt begge to.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 19:30   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når fikk du dem, Flua? For det er ikke så lenge siden man faktisk fikk ett gavekort for hver bokklubb man meldte seg inn i, så ble det redusert til å gjelde 3 klubber og nå bare en (den siste måneden, tror jeg).

Gammel 25-10-07, 19:32   #6
Fruktflua
Sperret

Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Når fikk du dem, Flua? For det er ikke så lenge siden man faktisk fikk ett gavekort for hver bokklubb man meldte seg inn i, så ble det redusert til å gjelde 3 klubber og nå bare en (den siste måneden, tror jeg).

Begge to i førsten av oktober. Ett brukte jeg for ca tre uker siden, og det siste i går. Da fikk jeg beskjed på bestillingen om at jeg hadde 43 kr igjen av gavekortet.

Gammel 25-10-07, 20:11   #7
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Meldte meg inn i en til likevel jeg. Så får vi se. jeg la jo inn medlemsnummer da.

Er noen uker siden sist.

Gammel 25-10-07, 20:34   #8
Fruktflua
Sperret

Standard

Når de reklamerer med gavekort på 1000kr for hver klubb man melder seg inn i, så kan de ikke plutselig begrense gavekortene til å gjelde en innmeldt klubb når de allerede har sendt ut gavekort. Men det er jo gjerne sånn de opererer.

Gammel 25-10-07, 20:42   #9
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hippie er litt kulHippie er litt kul
Standard

Jeg fikk bare for en klubb. Og så sendte jeg de mail der jeg spurte om hvorfor de reklamerer for gavekort på kr. 1000,- for hver bokklubb man melder seg inn i. Sendte den forrige uke. Har ikke fått svar enda.

Hippie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 08:24   #10
Maz
Pauset

Standard

Jeg prøvde for morro skyld å melde meg inn i en klubb til i går. Det skrev jeg vel her.

Gavekortet kom det, og raskere enn de andre. Jeg oppga andre medlemsnummere også. Tipper problemet er når folk melder seg inn i mange med en gang jeg.

Gammel 26-10-07, 18:26   #11
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg har fått og brukt seks gåvekort siste vekene. Så lenge det ikkje står noko i dei medlemsbetingelsane ein "signerer" på, så må det vel vere greit? Kva kan dei gjere då? Sende ut rekningar i ettertid? Alt eg har mottatt i posten, har hatt rekning med kr 0,- i pakken.

Gammel 26-10-07, 19:17   #12
Left
Passiv

Standard

Har fått 3 gavekort jeg - og poenget er at man ikke må ha samme medlemsnummer.

Svar med sitat
Gammel 26-10-07, 19:29   #13
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Har fått 3 gavekort jeg - og poenget er at man ikke må ha samme medlemsnummer.

Men de linker jo medlemsnummerene selv. Du oppgir jo et tidligere ett.

Jeg fikk som sagt gavekort i morges jeg. Så jeg tror det er freit så lenge en melder seg inn i en og en.

Gammel 27-10-07, 11:00   #14
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Men de linker jo medlemsnummerene selv. Du oppgir jo et tidligere ett.

Jeg fikk som sagt gavekort i morges jeg. Så jeg tror det er freit så lenge en melder seg inn i en og en.

Nope - det gjør man ikke. Man skriver inn navn på nytt.

Svar med sitat
Gammel 27-10-07, 00:06   #15
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Standard

Jeg prøver trikset til Maz! Så får jeg håpe det lykkes. Har nemlig sååå lyst på den Steltonkanna!

Gammel 27-10-07, 08:04   #16
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hippie, her.

Jeg prøver trikset til Maz! Så får jeg håpe det lykkes. Har nemlig sååå lyst på den Steltonkanna!

Jeg har Steltonkanne fra før, men jeg har bestilt en god del annet. Den foliedispenseren var genial.

Lesestoff for hele neste år. Jeg har bestilt opp deler av neste gavekort også nå. Jeg er på mitt fjerde, men bare to av dem er innmeldt samtidig.

Gammel 27-10-07, 15:50   #17
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Den foliedispenseren var genial.

Hvilken? Under kjøkken??

Gammel 27-10-07, 17:08   #18
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Hvilken? Under kjøkken??

Ja tror det var der. Hengte den på kjøkkenveggen med plast og aluminiumsfolie i. Mye mindre krøll med plastfolien også.

http://www.bokklubben.no/SamboWeb/pr...2668586&rom=AK

Gammel 27-10-07, 17:12   #19
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Standard

Takk! Hvordan festes den, med tape eller skruer?

Gammel 27-10-07, 08:15   #20
Hippie
Energisk

Hippie sin avatar

Standard

Jeg meldte meg inn i 3 samtidig. Fikk 1 medlemskap og 1 gavekort. Og ser på hjemmesiden at jeg ikke er medlemmer i flere klubber. SÅ jeg håper at jeg blir ny medlem nå.

Jeg bestilte Aaltovasen, Steltonbrødposen og Elias og Kongeskipet på det første jeg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:51.