Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Leieboer og røyking

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-07, 11:32   #1
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Leieboer og røyking

Vår leieboer røyker, og i sommer snakket mannen med han på utsiden. Da hadde han nettopp flyttet inn, og mannen nevnte at han helst ikke ville ha røyking inne. Leieboeren ble litt snurt og svarte han at det hadde han ikke sagt noe om, og det var vel litt sent nå..

Han har barn og jeg vet han ikke røyker inne når han har de. Men i går og i forgårs luktet jeg faktisk røyk her oppe hos oss!

Det er spesielt der vi har tatt bort trappen og på kjøkkenet, der sentralstøvesuger-røra er. Sa det til mannen min i går, og han luktet det han å..

Vi lar ingen røyke inne hos oss, og vil jo helst at ikke leiligheten blir røykt i.. Nå får jo mannen prøve å ta det opp med han igjen, men hvordan da uten at han blir sur og grinete?

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:04.