|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reima carneval parkdress?Hva linket du til da.. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Reima carneval parkdress?Jeg synes denne dressen er helt super som vinterdress for hardt bruk for kalde vinterdager. Den er ikke noe for slapsevintre. Den tåler ikke fuktighet på samme måter som reimatec, men er mer slitesterk enn noen andre dresser vi har hatt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Live and let live
|
Sv: Reima carneval parkdress?Urk, det er jammen ikke lett å navigere rundt i jungelen av dresser.
|
|
|
#7 |
|
|
Sv: Reima carneval parkdress?Til en skolegutt ville jeg nok valgt reimatec tror jeg. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fortynnet
|
Sv: Reima carneval parkdress?
Hvis det er samme som Buller & Bång, så er det veldig tung syns jeg. Jeg så på den ifjor, men kjøpte den ikke. (Har tungdressfobi..) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reima carneval parkdress?Så dressen er et godt kjøp til kalde vinterdager...? Hm, minsten (5 år) trenger en ekstradress. Kanskje vi skal gå for denne? Fin pris
|
|
|
#10 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reima carneval parkdress?Tipper den er tyngre, har lenger tørketid og ikke er helt vanntett. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Reima carneval parkdress?
Har du sjekket ut Jonathan sine dresser? |
|
|
|
#12 |
|
Live and let live
|
Sv: Reima carneval parkdress?Vi endte opp med å kjøpe reflex-dress med ullfor i år. Blir spennende å prøve den ut.
|
![]() |
|
|