Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hotelltilbud i Trondheim

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-06, 08:41   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Hotelltilbud i Trondheim

Jeg skal bo en natt på hotell i Trondheim fra lørdag til søndag. Er det noen som vet om det er noen superbillige kampanjer e.l. på gang?

Hvis ikke, hvilket hotell er generelt billigst? I følge det lille jeg har sjekket på nett virker Gildevangen og Solsiden som de billigste. Høres det realistisk ut?

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå  
Gammel 16-10-06, 09:53   #2
Christinamor
Superaktiv

Christinamor sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Skien
Christinamor er litt kulChristinamor er litt kul
Standard

Sv: Hotelltilbud i Trondheim

Vi betalte 750.- for dobbeltrom da vi så Les Mis i Trondheim, det var på
http://www.thon.no/trondheim Vet ikke om det er billig iforhold til det du har funnet ut av selv.

Christinamor er ikke aktiv  
Gammel 16-10-06, 11:45   #3
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi fikk en veldig bra deal på Quality Hotel Augustin i høstferien. Det ligger i Kongens gate, rett ved Trondheim Torg.
Hvis det er Scandic Solsiden du mener, så tror jeg gjerne at de kan ha bra tilbud. Det ligger også fint til

kiddo er ikke aktiv  
Gammel 16-10-06, 12:27   #4
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant et tilbud til 640 kroner på Thon Hotell Trondheim, så jeg slo til på det.

Men takk for hjelpen, damer!

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå  
Gammel 18-10-06, 13:25   #5
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvis ikke, hvilket hotell er generelt billigst? I følge det lille jeg har sjekket på nett virker Gildevangen og Solsiden som de billigste. Høres det realistisk ut?

Etter sigende spøker det på Gildevangen Hotell.
Jeg overnattet der, men turte ikke å bevege meg over til den gamle delen.

Amelie er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 14:00   #6
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Elgeseter hotell bruker vinne på "generell billighet". Det er enkel, men helt grei standard, litt utenfor den absolutte bykjernen, men man går til Torget på 10 min.

Teofelia er ikke aktiv  
Gammel 18-10-06, 14:14   #7
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Etter sigende spøker det på Gildevangen Hotell.
Jeg overnattet der, men turte ikke å bevege meg over til den gamle delen.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.