|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva mener du om president Bush? | |||
| Han er en stor mann som har gjort mye bra for landet sitt og verden forøvrig |
|
1 | 0,92% |
| Han er en god politiker, men har kanskje gjort noen feil i sin tid som sittende president |
|
1 | 0,92% |
| Han har gjort en god del feil og har bidratt til at verden er mer usikker i dag |
|
28 | 25,69% |
| Han er en stor idiot. Han driver verden mot 3. verdenskrig med sin krig mot terror |
|
79 | 72,48% |
| Jeg er ikke interessert i politikk |
|
0 | 0% |
| Annet, spesifiser i tråden |
|
0 | 0% |
| Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Hva mener du om president George W. Bush?Hørte en sang av Pink i går, en meget politisk sang med kritikk av George W. Bush. Den ble ikke utgitt som single i USA. |
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva mener du om president George W. Bush? (Poll kommer)Ikke min favorittperson, for å si det mildt.
|
|
|
#3 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva mener du om president George W. Bush?Jeg har aldri likt han!
|
|
|
#4 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva mener du om president George W. Bush?Stor idiot!
Hehe det sier jo litt... noen Amerikanere er klar over at han er en dust
|
|
|
#5 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva mener du om president George W. Bush?
Ja, jeg tror det er veldig enten eller, i USA når det gjelder å like eller ikke like ham. Godt hans presidentperiode snart er over....
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hva mener du om president George W. Bush?Det er vel helst blandt de triggerhappy hillbillyene i USA han har sin største tilhengerskare, vil jeg tro? Jeg har ikke inntrykk av at de fleste oppegående, opplyste og utdannede personene i USA er særlig store Bush-tilhengere.
|
|
|
#8 |
|
aldrende
Sv: Hva mener du om president George W. Bush?Jeg så et nyhetsinnslag her forleden der cowboy-Bush uttrykte sin medfølelse for ofrene etter brannen i California, og at han gledet seg til å reise og besøke guvernør Schwarzenegger for å vise sin støtte.
|
|
|
|
#10 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva mener du om president George W. Bush?Jeg mener ganske mye om cowboy-Bush, og har krysset av for at han er en stor idiot. Selv om det kanskje er et litt mildere uttrykk enn jeg vanligvis bruker om han.
|
|
|
#11 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva mener du om president George W. Bush?At Bush er president i USA er intet mindre enn en katastrofe.
|
|
|
|
#12 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva mener du om president George W. Bush?Han er en idiot, og i mine øyne en stor fare for verdensfreden. En krigshisser på lik linje med andre verden har sett tidligere. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Hva mener du om president George W. Bush?Hvis alle synes at han er en idiot, hvorfor er det så mange amerikanere som har stemt på ham? Er de amerikanerne idioter? Hva var det han sa før valget som gjorde at så mange valgte ham? |
|
|
|
#14 |
|
Come what may...
|
Sv: Hva mener du om president George W. Bush?Han ville ta dem som skapte 11.09. Det var en av grunnene.
|
|
|
#16 |
|
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#17 |
|
Introvert optimist
|
Når så mange som 13% av alle High school graduates ikke vet hva nærmeste naboland i sør heter, er det vel stor fare for at det er en god del uopplyste mennesker med stemmerett ja.
|
|
|
#18 |
|
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() |
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Hva mener du om president George W. Bush?Han er en stor idiot, og det var også et veldig mildt uttrykk til å komme fra meg. Han er nok også dessverre en nyttig idiot, for bakmenn med økonomiske interesser (It's all about the money) som ikke har noe problem med å styre ham som en annen tråddukke. |
|
|
|
![]() |
|
|