|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Noen som vil hjelpe meg litt til i dag? :blafre:
|
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Noen som vil hjelpe meg litt til i dag? :blafre:Du svake mennske, du svake mennske, hvorfor er du så svak, hvorfor er du så svak?
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Noen som vil hjelpe meg litt til i dag? :blafre:Øh. Klovn? Tiger? Sjørøver? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Noen som vil hjelpe meg litt til i dag? :blafre:
Helt likt her. Jeg har noen rester av pulver padder, men det liker kanskje ikke små barn? Epler blir de vel ikke så glade for? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Noen som vil hjelpe meg litt til i dag? :blafre:Har han dress? I såfall kan ha den på, en "halvfin" skjorte, fake briller, lovsamling under armen, og vips: Advokat!
|
|
|
|
#7 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er nok for sent ute ser det ut til, men jeg kjøpte svart sjelettpysj til Poden på H&M i går til 79.50,- Den kan han i det minste bruke hele året, og ikke kostet den så mye heller. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som vil hjelpe meg litt til i dag? :blafre:Lillesnupp var forberedt til fjorårets inntog av halloweenbarn. Hun ville ha en maske fra Nille til en billig penge. Jeg lover deg at den blir brukt til tider.... Sist redigert av Carrie : 04-11-07 kl 19:19. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som vil hjelpe meg litt til i dag? :blafre:Jeg tok grønn øyenskygge over hele ansiktet til eldste, sort øyenskygge under og over øynene,tegnet hoggtenner og et sår med sting i pannen.
|
|
|
#10 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Noen som vil hjelpe meg litt til i dag? :blafre:Vi svelger nye halloweenkameler hvert år. I år var det den stygge, ekle maskekamelen som gikk ned. HE fant en maske som var så stygg at den var rent morsom. Fælt fjes, med et på en måte sjarmerende smil, og masse ruskete huleboerhår. Sammen med en loppisgenser fra utkledningstøyet ble han fin, eller i hvert fall styggkul. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
|
Sv: Noen som vil hjelpe meg litt til i dag? :blafre:Her våknet den febersyke lille skolten litt til, og dro på seg zorrodrakten for noen minutter mens det største rushet av godistiggere var på døra. Lillebror ville også leke, så da måtte mor improvisere et piratkostyme. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Noen som vil hjelpe meg litt til i dag? :blafre:min mor laget de mest avanserte typen kostymer: laken med to hull i. Dessverre hadde vi for det meste blomstrete laken hjemme.
|
|
|
#13 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som vil hjelpe meg litt til i dag? :blafre:Jeg har halloween-hekse-prinsesse. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Live and let live
|
Marimekko-spøkelse.
Ja, jeg vet. Men jeg har funnet ut at jeg kan jo ikke vært kjip og streng på alle områder heller.
|
![]() |
|
|