|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Går du alene på kino? | |||
Aldri tenkt over det som en mulighet før. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
19 | 11,59% |
Kino alene? Er du sprø? |
29 | 17,68% |
Har ikke gjort det før, men kunne godt tenke meg det ja! |
30 | 18,29% |
Det hender jeg gjør det. |
66 | 40,24% |
Jeg gjør det støtt og stadig. |
12 | 7,32% |
Jeg trives best alene på kino. |
6 | 3,66% |
Annet. |
16 | 9,76% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 164. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Å gå på kino aleneJeg har en venninne som gjør det støtt, hun tar seg en pustepause fra mann og barn og tar seg en spontan tur. Da liker hun å være alene og bare "synke" inn i en annen verden en stund, og ikke ha noe sosialt rundt.
![]() |
#2 |
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å gå på kino aleneNei, jeg gjør det ikke, og har faktisk aldri tenkt på at det går an..
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Å gå på kino aleneDet er en stund siden, men jeg går av og til alene på kino. Egentlig syns jeg det kan være litt fint å konsentrere seg om filmen uten å dele den med noen, lure på hva de syns om den, snakke under filmen osv. Et par ganger har jeg faktisk vært helt alene i salen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Å gå på kino aleneJeg kunne godt tenkt meg det, men jeg kjører ikke bil. Dermed er det mest naturlig å ta med mannen. Men vi har sett på to forskjellige filmer engang.. Veldig greit.
![]() |
#5 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Å gå på kino aleneNei, det kunne ikke falle meg inn heller. Jeg går så og si aldri på kino annet enn med de eldste barna en gang i bland.
![]() |
#6 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å gå på kino aleneHar ikke fått gått på kino på fryktelig lenge, men det hadde bare värt herlig å gå alene.
![]() |
#7 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å gå på kino aleneJeg er ofte på kino aleine. Jeg synes det er det beste. Da slipper jeg å bli forstyrret av andre som hele tiden må kommentere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
flisespikker
|
![]() Sv: Å gå på kino alene
Kommentering på kino er en uting.
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: Å gå på kino aleneJeg gjør ofte det. Eller, vi gjør ofte det - både mannen og jeg er glad i film, barnevakt er en begrenset ressurs, og vi vil gjerne se mer film enn vi har barnevakt til. Dessuten bruker vi helst barnevakt på å faktisk gjøre noe der vi kan se hverandre og snakke sammen (f.eks. fest eller restaurantbesøk), eller noe som bare skjer én dag (f.eks. konsert) - og så ser vi heller kinofilm hver vår dag og snakker om dem etter at begge har sett dem. Vi gjorde det senest for noen dager siden og så Eastern Promises to påfølgende dager.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Å gå på kino aleneHmmm... Jeg har aldri gjort det før, og ikke hatt lyst heller. Men når jeg tenker over det nå, så er det sannelig en ganske god idé. Bare koble ut fra hverdagsmaset et par timer, liksom. Kanskje jeg begynner å bli voksen? |
![]() |
![]() |
#11 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
Signerer Emma. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Prettiest mess ever seen
|
Hvorfor skrive noe selv?
![]() |
#13 |
Passiv
|
![]() Sv: Å gå på kino aleneDet er deilig å gå på kino alene bortsett fra hvis man ser en gråtefilm. Og snufser og gråter helt alene på veien ut. Det skjedde meg med på "Den engelske pasienten" og da var jeg ganske flau. |
![]() |
![]() |
#14 |
Come what may...
|
![]() Sv: Å gå på kino aleneHar faktisk tanken aldri slått meg før. Nå vet jeg hva jeg skal gjøre neste gang jeg trenger å rømme vekk og være litt alene!
![]() |
#17 |
flisespikker
|
Ja, altså, helt alene har jeg vel aldri vært - det har alltid vært noen flere publikummere til stede.
![]() |
#20 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() Sv: Å gå på kino aleneEr du sprø..
![]() |
|
|