Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Langt spisebord (minst 4 meter)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-07, 15:35   #1
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Langt spisebord (minst 4 meter)

Jeg vet jeg har sett et fint spisebord som var ca 2 meter, men som kunne utvides til å bli 4 meter. Men jeg husker ikke hvor.

Noen som vet om noen fine spisebord som kan bli lange, og ha plass til mange?

Gammel 06-11-07, 15:38   #2
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Langt spisebord (minst 4 meter)

Vi har Skovby. 2 meter til hverdags og med de tre klaffene som føleger med blir det 3,5 meter. I tillegg kan man kjøpe tre klaffer til og da kan det bli fem meter.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 15:49   #3
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Eikebord i katalogen fra Living. Hilmers hus har også et.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 15:49   #4
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av B

Vi har Skovby. 2 meter til hverdags og med de tre klaffene som føleger med blir det 3,5 meter. I tillegg kan man kjøpe tre klaffer til og da kan det bli fem meter.

Hvem selger det?

Gammel 06-11-07, 15:55   #5
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Hvem selger det?

Her i byen er det Møbel og teppegaleriet.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:14   #6
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg mener bestemt at jeg har sett et bord på bohus, som er 2 meter langt, og som har 4 ileggsplater á 50 cm som ligger under bordplaten. Det er slik at bena kan deles, slik at det som er 4 ben blir 8 ben.

Fant et bilde av bordet.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 00982_00_03.jpg (3,2 KB, 21 visninger)
Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:44   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Jeg mener bestemt at jeg har sett et bord på bohus, som er 2 meter langt, og som har 4 ileggsplater á 50 cm som ligger under bordplaten. Det er slik at bena kan deles, slik at det som er 4 ben blir 8 ben.

Fant et bilde av bordet.

Det er lekkert!

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 20:56   #8
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Det er lekkert!

Det er det, og så praktisk da. Det hender titt og ofte at vi er så mange at det hadde vært behov for et stort langbord. Da er jo dette ypperlig.

Minuset må jo være prisen - kr 20 000 koster bordet. Og skal man ha så stort bord må man jo ha mange stoler, og de koster jo endel også. Vi må vel uansett vente til minstemann er over "hakker gaffel og andre egnede redskaper i bordet" perioden sin.

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 21:20   #9
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Vi må vel uansett vente til minstemann er over "hakker gaffel og andre egnede redskaper i bordet" perioden sin.

Tusen takk! Det var det jeg hadde sett!

Minsten her er 3 mnd, så jeg har ikke tid til å vente så lenge med å kjøpe bord.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:26.