Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

For en kamp

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-11-07, 22:27   #1
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

For en kamp

JAAAAAAAAAAA For en kamp! For en prestasjon! Lekestue, lekestue ...

Og ja, jeg snakker om Valencia-Rosenborg 0-2.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 22:28   #2
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: For en kamp

Fantastisk!

  Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 22:31   #3
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: For en kamp

Nå er til og med jeg ganske imponert.

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 22:32   #4
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: For en kamp

Bergenserne må bare beholde den derre gulldingsen nå ja

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 22:39   #5
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.161
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: For en kamp

Det har du tid til, ja, men å sende mail til meg?

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 22:40   #6
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For en kamp

Åh. Har noen spilt kamp?

Har de forresten trener?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 22:42   #7
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: For en kamp

Er det nå jeg skal rødprikke Liven?

  Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 22:43   #8
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: For en kamp

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Er det nå jeg skal rødprikke Liven?

Jeg tror det er på sin plass å bombe henne med røde

Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 22:48   #9
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: For en kamp

"I Champions league, i en vill og vakker krig. Alle trønderhjertan banke, jubeln stig. Ja, Champions league e en vill og vakker krig!"


Brann? Brenner ikke i Trondheim nå, såvidt jeg vet!

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 22:48   #10
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For en kamp

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Er det nå jeg skal rødprikke Liven?

Opprinnelig lagt inn av Carrera, her.

Jeg tror det er på sin plass å bombe henne med røde

Liven tåler de røde. Liven er ganske gjennomrød.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 22:50   #11
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: For en kamp

Jeg tror Liven og jeg har et sånt vakkert forhold at vi skjønner hverandre uten rødprikking.

  Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 22:50   #12
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For en kamp

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Brann? Brenner ikke i Trondheim nå, såvidt jeg vet!

Det var da enda godt. Jeg skal nemlig på husmorferie til Trondheim i februar, og jeg tror ikke jeg får tilbake penger for flybilletten.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 22:51   #13
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For en kamp

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg tror Liven og jeg har et sånt vakkert forhold at vi skjønner hverandre uten rødprikking.

You and me, baby!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 22:59   #14
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: For en kamp

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Åh. Har noen spilt kamp?

Har de forresten trener?

Ser det ut som om de trenger trener?

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 23:08   #15
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.093
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: For en kamp

Opprinnelig lagt inn av Tove, her.

Ser det ut som om de trenger trener?

Nei - de klarer seg best alene. Levetiden til en Rosenborgtrener er vel sånn ca 1 år?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-07, 23:16   #16
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.428
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: For en kamp

Chelsea 4 2 2 0 5-2 2 1 1 0 3-1 2 1 1 0 2-1 3 8
Rosenborg 4 2 1 1 5-3 2 1 0 1 2-2 2 1 1 0 3-1 2 7
Schalke 04 4 1 1 2 2-3 2 0 1 1 0-1 2 1 0 1 2-2 -1 4
Valencia 4 1 0 3 2-6 2 0 0 2 1-4 2 1 0 1 1-2 -4 3


m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 00:02   #17
Unagi
Total awareness
 
Unagi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 95
Unagi er litt kul
Standard

Sv: For en kamp

Er vel egentlig bare å gratulere med en god prestesjon. Gleder meg til å se Brann herje Champions league neste år.

__________________
Unagi is a state of total awareness. Only by achieving true unagi can you be prepared for any danger that may befall you.
Unagi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 08:20   #18
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.919
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: For en kamp

Nyter tabellen. Herlig!

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 09:34   #19
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: For en kamp

Jo, takk.
Min mann var rørt til tårer og holdt på å rive ned hele huset.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 11:39   #20
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: For en kamp

Innrømmer at jeg var innom og kikket på. Spesielt siden de i leiligheten under ropte som bare det, da skjønte jeg at Rosenborg hadde gjordt noe bra.
Så gratulerer til Rosenborg, flott levert.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no