Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

*Stønn* to venstrevotter ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-07, 10:34   #1
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

*Stønn* to venstrevotter ...

*Arg* jeg føler meg både lurt og teit!
Jeg kjøpte et par Hestra votter brukt i vår som minstesnuppen skulle bruke nå i vinter. De ble sendt med i barnehagen i går og når jeg kommer for å hente, ser jeg at begge to er venstrevotter

Jeg har altså kjøpt to votter og ikke lagt merke til at begge to er til venstre hånd. Møtte damen i byen og hadde egentlig all mulighet til å sjekke dem nøye, men jeg tok bare en kjapp titt på dem og kontanterte at de så glotte ut før jeg betalte og gikk

Søren og.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 10:35   #2
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: *Stønn* to venstrevotter......

Neimen!
Åh søren, jeg skjønner godt at du er irritert. Noe sånt kunne irritert meg i ukevis også.

Gammel 07-11-07, 12:05   #3
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: *Stønn* to venstrevotter ...

Har du tatt kontakt med selger igjen? Det kan jo hende at hun sitter med to høyrevotter (eller har solgt dem til noen andre) uten å vite det.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 12:08   #4
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Kan det ikke være at de er blitt forvekslet i barnehagen da, slik at det er et annet barn som har to høyrevotter?
Ellers er det utrolig kjipt.

Gammel 07-11-07, 12:08   #5
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Hadde tatt kontakt med selger og bedt om en forklaring...

Gammel 07-11-07, 12:22   #6
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kan jo hende at selger har et par til og ikke har ment å lure deg. Uansett så har du rett på å få pengene tilbake.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 12:39   #7
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

De er ikke forbyttet i barnehagen nei. De ble med dit for første gang i går og jeg satt og merket dem med navn mandag kveld (uten å legge merke til de to venstrvottene).

Jeg skal ble gjennom mailene mine og se om jeg har henne liggende enda. Mener jeg kjøpte dem gjennom finn. Det demrer noe om at hun skulle selge to sett votter ja, så de andre er sikkert hos noen andre. Ikke at det er all verdens penger det er snakk om her, men irriterende nok for det.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:22.