|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jobbe kveld på julaften ...Jepp, tenk at jeg er så heldig at jeg skal få lov til å jobbe kveld på julaften.. å hele helgen før julaften.. altså 4 kvelder på rappen...
![]() |
#3 |
Viking F.K !!
![]() Sv: Jobbe kveld på julaften...Julaften faller egentlig ikke på turnusen vår i år..(teamet mitt) men det er vår tur til å jobbe jul så derfor får vi det oppå den vanlige turnusen...
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jobbe kveld på julaften...Uff, unner deg virkelig ikke den der altså. Jobber du i helsevesenet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Viking F.K !!
![]() Sv: Jobbe kveld på julaften...
jepp.. jobber i Hjemmesykepleien..
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Jobbe kveld på julaften...Ulemper har de fleste jobber - men jeg håper virkelig at du får mye fri neste jul, siden du får så mange av helligdagene denne gangen. |
![]() |
![]() |
#9 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Jobbe kveld på julaften...Hos oss gjør vi om i juleturnusen, slik at dem som skal jobbe i jula ikke har helga føre osv. Det blir mange dager å gå med lavbemanning, det er slitsomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Jobbe kveld på julaften...Grusom turnus, men noen må jobbe i jula også, samme hvor kjipt det er. Du får trøste deg med at de nok er glade for besøk de du skal innom på vaktene dine |
![]() |
![]() |
#12 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jobbe kveld på julaften...Hørtes ut som en rar måte å lage juleturnus på. Jeg har jobbet i hjemmesykepleien med turnus, og vi lagde egen helligdagsturnus. Vi tok ut 6 uker av turnusen, og lagde egen turnus på denne perioden. Da kan man sørge for at alle får litt sammenhengende fri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() Sv: Jobbe kveld på julaften...Jobbe jul, nyttår, påske, pinse, 17.mai, lørdag og søndag er kjipt. Men uten disse menneskene stopper Norge. Meg selv inkludert. Jeg jobber julaften, 1.juledag og 2.juledag.
![]() |
#14 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jobbe kveld på julaften...For en rar juleturnus?
![]() |
#16 |
Ferdig!
![]() Sv: Jobbe kveld på julaften...
Fysj, hørtes kjipt ut. Men det er ikke lov å jobbe to helligdager etterhverandre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Jobbe kveld på julaften...Da er vi to
![]() |
#18 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Jobbe kveld på julaften ...Første året i jobb på mange år, og jeg fikk selvfølgelig julaften...og nyttårsaften.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
superbruker
|
![]() Sv: Jobbe kveld på julaften ...Det var en dårlig turnus. Vi har egen juleturnus eller rettere sagt har vi egne turnuser ved hver høytid. Vi jobber hver 4 høytid. Et år jobber vi jul, så er det 4 år til neste gang. Nyttårsaften et år og 4 år til neste gang. Neste år jobber vi mai-dagene, 4 år til neste gang. Et er år er det første halvdel av påsken, neste år siste halvdel av påsken. Har man julen så jobber man 23, 24, 25 og 26.
![]() |
#20 |
Superduperaktiv
![]() Sv: Jobbe kveld på julaften ...Obelix: Det er jo lov å jobbe to røde dager etterhverandre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|