Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilken laptop ville du IKKE hatt?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-07, 16:38   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Smil

Hvilken laptop ville du IKKE hatt?

Jeg må nok ha ny om ikke lenge. Mac er uaktuelt, men tenker på Compaq, HP eller Dell.

Jeg er mest ute etter hva folk har opplevd av negative ting med sin pc. Hørt at Dell har mye problemer med musepekeren osv.

Så hvilken laptop ville du ikke kjøpt igjen?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 16:39   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken laptop ville du IKKE hatt?

Jeg ville ikke kjøpt laptop i det hele tatt. :sær:

Gammel 07-11-07, 16:40   #3
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Trenger ikke skrive at du er sær. *ert*

Gammel 07-11-07, 16:40   #4
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 07-11-07, 16:41   #5
Pastill
Pauset

Standard

Jeg forresten melde at jeg nå sitter i sofan med teppe over bena og koooooser meg.

Hvor sitter du?

Gammel 07-11-07, 16:42   #6
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Jeg sitter i godstolen under takvinduet.

Gammel 07-11-07, 16:52   #7
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Uansett hvilken jeg skulle valgt ville jeg sjekket at den testet bra på viftestøy og varme. Mannen har en HP og en Dell. Begge bråker og genererer mye varme, mens min T42 knapt lager lyd og varme.

Gammel 07-11-07, 17:11   #8
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte en Acer laptop til jul i fjor, ikke av de helt billigste modellene, jeg har ikke vært fornøyd med den. Neste gang vil jeg tilbake til Fujitsu-Siemens tror jeg.

Gammel 07-11-07, 18:08   #9
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvilken laptop ville du IKKE hatt?

Mac

Men bortsett fra det IBM, de har de beste tastaturene og ikke minst så er det ikke bare plastic, så den tåler en støyt, eller 15, tåler å dette i gulvet fra et par meters høyde og lande på magen også (magen, altså med skjermen ned), og det er det langt fra alle som tåler iom. at langt fra alle skjermer kan legges helt ned rett og slett.
Når man i tillegg har barn i hus..
Min gamle IBM tålte også en halvliter saft over seg, og mye mer.
De har god yteevne og er pene, og holdbare. Veldig gode maskiner.

Dell er vel en god andreplass, men det er bare plastic da, ihvertfall de jeg har hatt.
Bortsett fra det er det gode maskiner, og tastaturene er gode.

HP, Compaq, Fujitsu-Siemens, Acer mm. vil jeg aldri ha igjen.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 18:46   #10
Pastill
Pauset

Standard

Hørt mye bra om IBM jeg og, men mener de bare selger til bedrifter?

Gammel 07-11-07, 18:57   #11
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

http://www.ibmshop.no/shop/pc_baerbare.html

Ser ut til at det selges til private.

Gammel 07-11-07, 19:05   #12
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Nei, man kan da bestille IBM på nett ihvertfall, sånn til seg selv.

Gammel 07-11-07, 19:05   #13
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Standard

Javisstja *lære seg å lese hele tråden først*

Gammel 09-11-07, 00:42   #14
Unagi
Total awareness

Unagi sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Unagi er litt kul
Standard

Denne. Har en Acer som det er ett eller annet med batteriet på, den slår seg av når det jobbes over litt tid, den blir veldig varm og den hopper av og på det trådløse internettet hele tiden. Skal sende den inn for 3. gang, hvis den ikke blir bedre no så skal vi heve kjøpet.

Gammel 09-11-07, 08:36   #15
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg ville ikke hatt IBM, hadde så utrolig mye problemer med den forrige.

Nå har jeg en Toshiba som hittils har virket utmerket.

Gammel 09-11-07, 09:54   #16
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville ikke hatt Fujitsu-Siemens, Dell, Toshiba eller Acer.

Jeg har en Thinkpad T43 nå, og har hatt Thinkpad de siste 10 årene. Superfornøyd!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 10:02   #17
Føniks
padawan

Føniks sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Jeg ville ikke hatt Fujitsu-Siemens, Dell, Toshiba eller Acer.

Jeg har en Thinkpad T43 nå, og har hatt Thinkpad de siste 10 årene. Superfornøyd!

Men har bare T42, ønsker meg en ny etter endt permisjon.

Gammel 09-11-07, 10:07   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Neste gang vil jeg tilbake til Fujitsu-Siemens tror jeg.

Jeg har nettopp fått en! Ellers har jeg hatt Dell, og har også vært veldig fornøyd med det.

Jeg ville ikke valgt HP eller Mac.

Ellers tror jeg at til normalt bruk er det egentlig hipp som happ når man velger laptoper i omtrent samme prisklasse. Man må tenke på hva som er viktig for en selv. Jeg trengte en som ikke var for tung i og med at jeg skal drasse den til skolen innimellom, den måtte være forholdsvis stillegående til bruk i forelesning og den måtte ha så stor skjerm og bra oppløsning at jeg kunne ha to worddokumenter ved siden av hverandre.
I tillegg til det satte min datakyndige mann krav til minne osv. som jeg ikke har peiling på.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 10:30   #19
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville ikke hatt noe til under 11.000-12.000, og definitivt ikke noe med Vista på.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 11:20   #20
Left
Passiv

Standard

Jeg har hatt en Toshiba som funket i 1,5 år før harddisken tok kvelden.
Kjøpte HP til ca 12000,- - og den bråkte så inderlig at det var plagsomt. "Den var sånn " i følge selger.
Nå har vi også HP, men dyrere versjon, tror vi betalte ca 17000 for den, og den er jeg veldig fornøyd med. Den bråker ikke, og har fungert greit. Har ikke måttet formattere mer enn en gang, og det er rekord til nå. Har hatt den i snart 2 år.
Eneste minus jeg kommer på med HP er at de har så få godkjente verksteder, så om man skal reparere på garanti, så må man sende inn - og det tar fort litt tid.
Ellers har jeg også en 386 og en 486 du kan få svinbillig
Kjører med Windows 3.1.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:55.