Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Sjokoladekalender med god sjokolade

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-11-07, 20:03   #1
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjokoladekalender med god sjokolade

Fins det? Enern har ytret ønske om sjokoladekalender i år, og jeg har ikke veldig lyst til å kjøpe en drittal kalender på Nille med dårlig tjekkisk "melke"sjokolade.

Fins det en kalender med god, mørk sjokolade?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:06   #2
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjokoladekalender med god sjokolade

Tja den er ikke så mørk, men jeg kjøper kinderkalenderen dersom jeg skal ha god sjokolade (i kalenderen). De billig kalenderene er ikke gode og blir ikke spist av meg iallefall.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:06   #3
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladekalender med god sjokolade

Nå svarer jeg på noe annet enn hva du spør om, men sånn i tilfelle det skulle være interessant så er det noen avsindig gode kalendere med Lübeck-marsipan. De fleste bitene inneholder altså marsipan og sjokolade, mens noen er mer trøffelaktige. Litt mer voksen i smaken, og absolutt ikke billigsjokolade fra Tsjekkia.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:09   #4
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sjokoladekalender med god sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Nå svarer jeg på noe annet enn hva du spør om, men sånn i tilfelle det skulle være interessant så er det noen avsindig gode kalendere med Lübeck-marsipan. De fleste bitene inneholder altså marsipan og sjokolade, mens noen er mer trøffelaktige. Litt mer voksen i smaken, og absolutt ikke billigsjokolade fra Tsjekkia.

Åh! Jeg har jo fortjent en kalender! Hvor får man kjøpt sånne?

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:10   #5
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladekalender med god sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Åh! Jeg har jo fortjent en kalender! Hvor får man kjøpt sånne?

I fjor kjøpte jeg min på Smageriet på CCVest. Tidligere år har pappa kjøpt til meg i Tyskland.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:11   #6
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladekalender med god sjokolade

Hm, intrisangt. Takk for tips.

Flere?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:12   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladekalender med god sjokolade

De som ikke liker sjokoladen i vanlige sjokoladekalendere, kan sende den til meg.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:12   #8
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladekalender med god sjokolade

Jeg skulle ønske Lindt kunne kommet med en kalender.

(De hadde en nydelig konfekt til jul i forfjor på Meny i Bergen, men så hadde de den ikke i fjor igjen. )

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:12   #9
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sjokoladekalender med god sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Åh! Jeg har jo fortjent en kalender! Hvor får man kjøpt sånne?

Jeg fortjener vel også det? Hvis det er med marsipan så klarer jeg å spise det også.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:13   #10
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladekalender med god sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg skulle ønske Lindt kunne kommet med en kalender.

Ja!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:16   #11
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjokoladekalender med god sjokolade

I fjor kjøpte jeg en nissekalender i tre hos Smart Club. Den hadde 24 små skuffer og oppi der la jeg små mørke sjokolader. Storesøster var storfornøyd.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:17   #12
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sjokoladekalender med god sjokolade

Voksen-kalenderen til den som har alt - inkludert en velspekket lommebok - fant vi hos Narvesen i Steen & Strøm. Der kan du få en julekalender med den aller fineste Niederegger marsipan fra Lübeck. 400 kroner koster fornøyelsen, og betjeningen forteller at folk ikke engang spør om prisen. De vet hva de vil ha, og betaler hva det koster.

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...icle672854.ece

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:19   #13
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladekalender med god sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Voksen-kalenderen til den som har alt - inkludert en velspekket lommebok - fant vi hos Narvesen i Steen & Strøm. Der kan du få en julekalender med den aller fineste Niederegger marsipan fra Lübeck. 400 kroner koster fornøyelsen, og betjeningen forteller at folk ikke engang spør om prisen. De vet hva de vil ha, og betaler hva det koster.

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...icle672854.ece

Men den er god! Og så er det store biter, ofte to stk bak en luke.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:22   #14
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjokoladekalender med god sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Voksen-kalenderen til den som har alt - inkludert en velspekket lommebok - fant vi hos Narvesen i Steen & Strøm. Der kan du få en julekalender med den aller fineste Niederegger marsipan fra Lübeck. 400 kroner koster fornøyelsen, og betjeningen forteller at folk ikke engang spør om prisen. De vet hva de vil ha, og betaler hva det koster.

http://www.aftenposten.no/nyheter/ir...icle672854.ece

Mmm, tror jeg skal legge inn et lite ønske om den, ja.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-07, 20:25   #15
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sjokoladekalender med god sjokolade

Lommeboken blir slankere, spekket legger seg på lårene.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 11:42   #16
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.087
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sjokoladekalender med god sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Lommeboken blir slankere, spekket legger seg på lårene.

Som vanlig.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 12:09   #17
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sjokoladekalender med god sjokolade

Hva?! Er det noen som ikke liker kalender-sjokoladen til 10 kr?!? Jeg elsker den.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 12:38   #18
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladekalender med god sjokolade

Jeg kunne tenkt meg en kalender med tsjekkisk øl. :sporerav:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 12:47   #19
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladekalender med god sjokolade

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kunne tenkt meg en kalender med tsjekkisk øl. :sporerav:

Men atte, har man lov til å få kalender når man ikke skal feire jul?

Jeg vil også ha kalender med god sjokolade, men skal jeg få det må jeg nok kjøpe den selv.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 12:48   #20
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.763
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sjokoladekalender med god sjokolade

Feirer ikke alfaCharlie jul? :har falt av lasset:

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no