|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() TorsdagsskravletrådSitter og koser meg med en kopp kaffe før småen våkner. Ute snør det og det er det snart 10 cm nysnø, og jeg får førjulsfølelse. Nå MÅ jeg snart begynne å tenke på julegaver. Men forløpig nyter jeg stillheten.
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TorsdagsskravletrådHer er det frokost før ungene skal på skolen og i barnehagen.
![]() |
#3 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: TorsdagsskravletrådIngen snø her - bare regn og atter regn. Kunne godt tenkt meg litt snø nå ja
![]() |
#4 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TorsdagsskravletrådKaldt her i dag -4 grader... Men ingen snø, venter faktisk litt på den. Frokost spist og kommet opp igjen.... Sånn er det vel å være gravid... Skal på akupunktur nå, håper hun kan sette en nål mot kvalme, Ikke bare bekkenløsning.....
![]() |
#5 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: TorsdagsskravletrådHer er det minus 2 og rim på bakken. Sitter og drikker en kopp latte og slapper av her før jeg skal gå i gang med studiene. Jeg vil og ønske alle på FP en fin dag.
![]() |
#6 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: TorsdagsskravletrådSitter også på jobb med en kopp te, og gleder meg allerede til mann og baby kommer innom om noen timer. Ute er det et tynt lag med snø, og rypeflokken som har holdt til utenfor jobb noen uker har flyttet, eller kanskje bare blitt usynlige mot den hvite snøen.
![]() |
#7 |
både her og der
|
![]() Sv: TorsdagsskravletrådLillesøster kastet opp flere ganger i natt, og nå sover hun søtt. Håper inderlig at ikke flere blir smittet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
*_*
|
![]() Sv: TorsdagsskravletrådHar styrtspist frokost mens lille sover formiddagsluren sin. Og jammen fikk jeg ikke tid til en liten titt på FP før han våkna også. Etterpå skal han ta vaksine. Er spent på reaksjonen, sist gikk det veldig bra.
![]() |
![]() |
#9 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: TorsdagsskravletrådSavnet en skravletråd i går, men fikk meg liksom ikke til å starte en utpå ettermiddagen.
![]() |
#11 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: TorsdagsskravletrådHer burde det være en travel dag på jobb, men jeg er trett og slapp i det grå været. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: TorsdagsskravletrådHer er de to minste hjemme i dag og jeg skal på seinvakt.
![]() |
#13 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: TorsdagsskravletrådEldste er 20 år i dag og vi skal i løpet av dagen bake et par kaker
![]() |
#14 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Torsdagsskravletråd
Så heldig dere er som har fått snø! Jeg kjenner at jeg savner snøen nå, i høstmørket...den lyser liksom opp litt!
![]() |
|
|