Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Et spørsmål om disneyfilmene som sendes julaften

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-07, 14:24   #1
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et spørsmål om disneyfilmene som sendes julaften

Jeg pleide å se tegnefilmene fra Disney på julaften da jeg var barn. Mikke Mus som pyntet juletreet gjorde varig inntrykk, og det er hans tre jeg bruker som inspirasjon når jeg selv pynter treet. Jeg har lyst til å anskaffe meg denne filmen. Er det noen som vet hva den heter? Jeg vil helst ha dvd-en som viser alle snuttene vi pleide å se, som den om Snipp og Snapp, snøballkrigen til Donald og nevøene osv. Noen som vet?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 15:02   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et spørsmål om disneyfilmene som sendes julaften

Er det den med Mikke, Pluto og Snipp & Snapp, der sistnevnte herjer i juletreet og Pluto prøver å stoppe dem? Den er så søt, den er vel med i denne Disneykavalkaden hvert år.

Snøballkrigen til Donald lastet jeg faktisk ned for noen år siden, den fra NRK, med norsk tekst og det hele. Vesla ser ofte på den, hun elsker den.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 15:04   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et spørsmål om disneyfilmene som sendes julaften

Her fant jeg noe. Den ser ganske ny ut, men i teksten står det at både snøballkrigen og Mikkes juletre-greia er med. Her er litt mer info om julekavalkaden.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 15:06   #4
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et spørsmål om disneyfilmene som sendes julaften

Det er den filmen som Iset fant. Selv så jeg den alltid på svensk tv, og må fremdeles se den kl. 14 hver julaften mens jeg spiser godteri fra julestrømpa, ellers blir det ikke jul.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 15:13   #5
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et spørsmål om disneyfilmene som sendes julaften

Takk for tips! Jeg ser at det kun er to av de filmene jeg pleide å se. Hvor ble det av Askepott? Og denne gresshoppa som presenterte filmene? Finnes ikke Nrk-varianten på dvd?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 15:15   #6
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et spørsmål om disneyfilmene som sendes julaften

Gresshoppa må være med, ellers er det juks.
Jeg aner ikke, jeg tror rett og slett man må laste det ned om man vil ha tak i originalen de sender på NRK, for da er det folk som tar det opp og legger det ut. Evt. ta det opp selv når det sendes. Jeg skal se om jeg finner torrent, fant jo hele Donaldepisoden med snøballkrigen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 17:37   #7
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Et spørsmål om disneyfilmene som sendes julaften

Å, jeg elsker den kavalkaden

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 18:09   #8
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.628
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et spørsmål om disneyfilmene som sendes julaften

Spør Kif, jeg vet hun forsket på dette for noen år siden.

Men kavalkaden slik den gikk på TV da vi var yngre finnes ikke lenger. Snuttene er erstattet av Lilo, Stitch, Belle og alle de nyoppfunnede Disneyfigurene.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 18:34   #9
*HH*
Frøken
 
*HH* sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.269
*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart*HH* imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Et spørsmål om disneyfilmene som sendes julaften

Ja, det så jeg også i fjor Ble litt overrasket da figurene fra Biler dukket opp.

__________________
I valg mellom falske venner og åpne fiender har jeg alltid foretrukket det siste - Bjørnstjerne Bjørnson

Mamma til poden 05 og prinsessen 11.
*HH* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 18:36   #10
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et spørsmål om disneyfilmene som sendes julaften

Tjuren Ferdinan med svenk tale er MYE bedre en Oksen Ferdinan med norsk tale.........

Vi har forresten den filmen ett eller annet sted, men husker ikke hva den heter.
Det er nedtur med norsk på Tjuren Ferdinan.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 18:39   #11
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et spørsmål om disneyfilmene som sendes julaften

Jeg eeeelsker den Disneykavalkaden! Og Ferdinand er SVENSK!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 22:31   #12
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et spørsmål om disneyfilmene som sendes julaften

Mannen lastet ned snøballkrigen via en torrent et år, men vi tok ikke vare på den... Det kan være noen legger ut igjen da, det gjelder å holde et våkent blikk ... Alt jeg har kjøpt av Jule-disney-DVD-er har vært skuffelser.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-07, 23:37   #13
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Et spørsmål om disneyfilmene som sendes julaften

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Tjuren Ferdinan med svenk tale er MYE bedre en Oksen Ferdinan med norsk tale.........

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg eeeelsker den Disneykavalkaden! Og Ferdinand er SVENSK!

"Jag trivs bättre här, när jag kan ha det lugnt och skönt, och lukta på blommorna..." </nestenriktigsvensk>



Ordentlig jul blir det heller ikke før musene har sydd sammen Askungens klänning, eller Lady og Lufsen har spist sine kjöttbullar, eller Musse, Långben og Kalle Anka har vært på tur i campingvogna.

Svensk kanal 1 julaften kl. 15. Og man blir faktisk vant til voiceoveren...

(Nå ble jeg faktisk nesten litt i julestemning her... )

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-07, 08:44   #14
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Et spørsmål om disneyfilmene som sendes julaften

Sukk, jeg savner Arne Weise. Det er ikke heelt det samme uten at han tenner lyset først.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-07, 20:14   #15
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et spørsmål om disneyfilmene som sendes julaften

Disney sin julekavalkade er et must. Blir så i julestemning av at Timmy gresshoppe synger When you wish upon a star. Ferdinand er svensk! Sånn er det bare.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no