|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() KalenderfyllJeg er litt tom for ideer. Men et år så kjøpte jeg duplodyrehage og delte settet i ca 12 pakker. Litt godis og andre saker i resten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: KalenderfyllKinobesøk, Harrytur, pepperkakebaking, teaterbesøk, Nasjonalballetten og ymse annet. Dette er ting vi skulle gjort uansett, men vi putter det inn som kalendergaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: KalenderfyllDiverse småting jeg har samlet opp gjennom året - også regner jeg med å kjøpe det som mangler når vi er i London neste helg. Ja også har jeg kjøpt en eske med kjøleskapsmagneter slik at han får en bokstav hver dag også. De små bokstavene og tallene gjemmes til neste års kalender. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Kalenderfyll
Harrytur? Er det stas? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: KalenderfyllJeg har kjøpt litt forskjellig i løpet av høsten, så nå er jeg nesten i boks med alle kalendergavene. Det blir en lett blanding av nødvendigheter som pysjamaser og crocs, bøker, kosedyr, materiell til hjemmelagd julepynt, pepperkakeformer, en DVD og litt leker |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: KalenderfyllJeg er ferdig med kaldergaveinnkjøp, og her blir det bl.a crocspynt, farveblyanter, truser,sokker, magiske kluter, badeskum, lydbok, DVD, Pokèmonkort, Kinderegg, små kjeksposer, plastglass, malebøker... |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja det er forutsigbart, men det var også lego og sjokoladekalenderne vi har hatt tidligere. Det som er kult med geomag er at det kan varieres med paneler, ulike fargestaver og kuler og så kan det bygges litt hver dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
frakoblet
|
Jeg tror faktisk jeg skal kidnappe idéen din.
![]() |
|
|