Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Din sport?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-10-06, 10:34   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Din sport?

Lurer på hva folk driver med jeg...evt hva de liker følge med på??

Jeg er av typen som hater å se sport på tv, men det meste er ok live. Ellers så er vel snowboard det enste jeg har drevet MYE med... ikke så mye de siste årene da, pga barnet, ensligforsørger osv... Skal komme meg på masse turer denne vinteren!
Når man skal forbrenne litt flesk så er det å gå/jogge som er tingen...har et SATS medlemskap som ikke akkurat er utslitt.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 10:40   #2
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Din sport?

Jeg ser ikke sport på tv.

Nå som jeg har full jobb og har to små barn blir det ikke så mye trening. Men jeg liker veldig godt å svømme, og jeg prøver å komme meg på PowerYoga en gang i uka. Det kan også skje at jeg går på MRL, men lenge siden sist.

Jeg kjører også snowboard om vinteren.

I tillegg er jeg veldig glad i gå på fjellet, og heldigvis får jeg gjordt det rett som det er.

Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 10:43   #3
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg drev med sprangridning i flere år, så hestesport står mitt hjerte nær.

Ellers så var min mor landslagsaktuell håndballspiller i sin ungdom, og hadde store forventninger til meg og min søster, men vi nøyer oss med å følge med på håndball på tv...

Gammel 17-10-06, 10:44   #4
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Definitivt håndball. Jeg har selv spilt siden jeg var 5.
Ellers liker jeg å se på turn, alpint,fotbal, friidrett, langrenn, Formel 1 ( ), skiskyting og en del annet.

Er vel egentlig ganske glad i sport.

Gammel 17-10-06, 11:09   #5
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sykling er min sport. Ikke så mye på TV, men som trening. Sykler 1 time hver dag (frem og tilbake til jobb), og slipper både utgifter til dyre treningsstudio, samt å bruke av kveldstimene til annen trening.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 11:11   #6
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg har drevet med friidrett og synkronsvømming tidligere, så det liker jeg å se på. Tennis er jeg også veldig glad i å se på (desverre har jeg ikke talent for å spille det). Kunstløp er flott å se på, mens jeg skrur av så snart det er fotball, håndball, sykling eller langrenn på TV.

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 11:36   #7
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg drev med kunstløp i mange år mens jeg var ung, og i voksen alder har jeg jobbet med sport, så jeg er ganske opptatt av det, ja Digger det meste, men spesielt liker jeg hurtigløp, kunstløp, håndball, friidrett, turn, alpint, skiskyting og hopp. Er ikke så glad i fotball, men jeg følger med når det er EM og VM.

Gammel 17-10-06, 11:38   #8
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utøvelse av idrett og meg er to enheter som ikke er kompatible...
(Men det var kjempegøy å spille basketball og innebandy da jeg gikk på skolen.)

Jeg syns dog det er veldig moro å være tilskuer på fotballkamp, evt se fotball på tv.

Gammel 17-10-06, 11:48   #9
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns det er gøy å se ski på tv. Spesielt skiskyting. Og så våkner fotballinteressen til live annenhver sommer når det er VM og EM.

Min sport er riding. Jeg var aktiv i mange år som ungdom, men nådde aldri noe høyt nivå.

Gammel 17-10-06, 13:09   #10
Svaggen
Aktiv

Svaggen sin avatar

Svaggen er litt kul
Standard

Jeg er vel egentlig ikke spesielt glad i å se sport på tv, men liker tennis og sprangridning. En og annen fotballkamp fra eliteserien blir det også i løpet av sesongen.

Gammel 17-10-06, 13:28   #11
Ryli
lissom sjarmør

Ryli sin avatar

Ryli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt liktRyli er virkelig godt likt
Standard

Ishockey er helt klart min sport. Har spilt selv i en del år, og følger ivrig både norsk og utenlandsk hockey.
Ellers har jeg vært innom håndball, volleyball, fotball og badminton som aktiv, men det var ganske kortvarig alt sammen.
På tv kan jeg egentlig se det meste, men det blir mest fotball, hockey og diverse vinteridretter.

Ryli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 14:41   #12
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Alpint!! Var veldig aktiv i ungdommen, men nå på hobbybasis. Håper med tid og stunder at veslejenta vil like å stå på ski også.

Liker å gå på langrenn også.

Av idretter på TV så foretrekker jeg alpint og fotball på høyt nivå.

Gammel 17-10-06, 15:00   #13
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Min sport er stup. Stup for menn.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 15:03   #14
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Gammel 17-10-06, 18:39   #15
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gremli Skremli, her.

Det liker jeg også! Og tørrstup, populært kalt turn!

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 19:50   #16
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Tja, jeg har holdt på med turn, RS, fotball, innebandy og kunstløp. Nå ser jeg på sport istedenfor.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-10-06, 20:48   #17
Tik
Trønder

Tik sin avatar

Tik er populærTik er populærTik er populærTik er populær
Standard

Jeg har spillt basket i 13 år,mange år i toppserien.
Elsker den sporten,men nå er den lagt på hylla,vanskelig å drive toppidrett med 3 små barn
Har kjørt motorcross i 4 år også,men det ble en litt dyr sport etterhvert.
Ellers er jo hockey sporten som gjelder her i familien.
En idrett med masse fart og spenning

Gammel 10-08-07, 15:00   #18
Alioli
Fullverdig medlem

Alioli sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Toten-området
Alioli er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Definitivt håndball. Jeg har selv spilt siden jeg var 5.
Ellers liker jeg å se på turn, alpint,fotbal, friidrett, langrenn, Formel 1 ( ), skiskyting og en del annet.

Er vel egentlig ganske glad i sport.

Du burde ikke være flau over å like å se på F1 du burde heller være flau over å like å se på fotball skal jeg være helt ærlig..

Jeg liker best å se F1 (selvfølgelig) på TV, følger også med på håndball så ofte jeg kan. Elsker å se på skiskyting, selv om det ble litt kjedelig da Liv Grethe ga seg. Syntes ikke vanlig langrenn er så gøy, med unntak når det er stafett, for da er det alltid spennende. Curling er merkelig nok kult å se på, men har aldri helt skjønt hvorfor jeg er fascinert av det.

Når det gjelder sport jeg driver med selv så er jeg en innbitt håndballkaster, har hatt pause på dette i en god stund nå, men har endelig begynt på igjen. I min første sesong i fjor (etter en pause på 7-8 år), ble jeg lagets toppscorer, med et snitt på ti mål per kamp, så det sitter litt i meg enda.

Er også med og utøver den sporten jeg hater mest av alle, men det er mest fordi jeg måtte trene litt og det var sosialt. Nå har jeg vært ute med skade en stund, så jeg har ikke fått sparket så mye på et par måneder, men regner med å være tilbake neste år.

Trener selvfølgelig også litt på treningsstudio, men det har blitt litt lite i det siste. Håper at dette tar seg opp neste uke

Gammel 10-08-07, 15:08   #19
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har spilt volleyball i alle år, men ga meg da jeg ble gravid med snuppa. Jeg har ikke begynt igjen, men truer stadig mannen med det (da må han nemlig trappe ned på fotballen sin). Vi får ser hva som skjer når jeg er ferdig med babylaging; 2 måneder igjen.

Ellers går det i fotball her hjemme. Mannen er oppmann for bedriftsidrettslaget sitt, ser MYE fotball på tv og noe live. Jeg liker egentlig fotball selv jeg, men noen ganger blir det i overkant mye.

Vi traff hverandre på bedriftsintern turingering i fotball. Jeg kan riktignok ikke spille, men han syntes tydeligvis ikke at det var så farlig.

Gammel 10-08-07, 15:11   #20
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Ser mest fotball på tv, men er generelt sportsidiot (og ser dermed alt....)

Har selv drevet med håndball i alle år, og spilt fotball en del år.
I tillegg har jeg vært innom turn, friidrett, squash, ridning og volleyball.

Nå spiller jeg håndball og burde trent mer enn jeg gjør på treningssenteret (dog svært aktiv støttemedlem )

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.