|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Vi lager bad - og trenger et badekar!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vi lager bad - og trenger et badekar!Kva med å velge billige materiale på vegg og dermed ha meir å bruke på drømmebadekaret? Eg ville ha glatte veggar på bada våre då vi bygde for eitt år sidan, og jammen endte vi ikkje opp med to billige bad på grunn av det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Peppy!
|
![]() Sv: Vi lager bad - og trenger et badekar!
Hva er billig materiale på vegg da? |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Vi lager bad - og trenger et badekar!Vi brukte Jotun våtromssystem slik at vi har heilt glatte malte veggar på badet. Då kan ein gjere alt arbeidet sjølv og skifte farge når ein går lei |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Vi lager bad - og trenger et badekar!Har ikkje bilete av dei no, men kan få tatt seinare. Vi bestilte strie med veldig lite struktur, så det ser nesten ut som slike sparkla og malte plater som vi har på stova. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Peppy!
|
Aha! Så man maler i stedet for fliser ja. Kult. Det skal jeg sjekke ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
Du har jo sett badekaret vårt. Det er kjempevanskelig å komme til slik at man får vasket på veggen "under bak" badekaret. Det vil nok være lettere med et badekar med høyere ben, slik at man får bedre plass til å ligge under det. Der jeg bodde før hadde jeg et gammlet løvefot-badekar, og da var det lettere, både på grunn av høyden og den rundere formen.
![]() |
#11 |
Aktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Sv: Vi lager bad - og trenger et badekar!Har du vært på Oslo VVS på Rud i Bærum? Der så jeg flere lekre badekar som ikke kostet en formue.
![]() |
#19 |
Glamorøs
|
Det blir selvfølgelig litt annerledes om man har et dusjkabinett ved siden av, og ikke dusjer i badekaret, slik vi gjør. Allikevel så kommer det jo såperester og annet digg som er flott grobunn for bakterier på veggen ved badekaret også.
![]() |
|
|