|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Katastrofeøvelse i Oslo-områdethttp://www.dn.no/forsiden/article899...=article_title
![]() |
#2 |
From Gokk With Love
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Katastrofeøvelse i osloområdetJeg fikk nylig melding fra en kollega som er i Oslo i et møte. Han sa det var mye politi å se.
![]() |
#3 |
Superaktiv
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Katastrofeøvelse i Oslo-områdetJobber midt i sentrum, og jeg hører sirener i tide og utide. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Katastrofeøvelse i Oslo-områdetKjempeflott at de øver på katastrofe-håndtering selv om man aldri kan forberede seg på en katastrofe.
![]() |
#5 |
Audacious
|
![]() Sv: Katastrofeøvelse i Oslo-områdetUff.. jeg har et familiemedlem med post-traumatisk stressyndrom. Han takler ikke sirener, smell, alarmer osv. i det hele tatt. Han skulle holde seg hjemme i dag. Men, jeg så et sted at det sto 17-18. oktober, varer dette i morgen også?
![]() |
#6 |
Miss Distriktsnorge
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Katastrofeøvelse i Oslo-områdetJeg skulle egentlig vært på samling midt i sentrum i dag, men er hjemme. Sist redigert av Cascaye : 17-10-06 kl 14:41. Årsak: En liten k i en setnings begynnelse hadde sneket seg inn |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Katastrofeøvelse i Oslo-områdetEneste jeg merker til øvelsen er at det stadig snakkes om det på radioen, men jeg syns det er godt og viktig at de øver... og håper de involverte aldri noensinne får behov for kunnskapen sin til akkurat dette formålet!
![]() |
#9 |
Superaktiv
Hvor: Follo
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Katastrofeøvelse i Oslo-områdetØvelsen avsluttes kl 1400 i morgen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Katastrofeøvelse i Oslo-områdetJa her i huset har vi merket den. Mannen, som ikke har sovet i natt, og har feber og ligger sjuk, ble rutinemessig ringt opp og bedt om å være i beredskap. Kanskje ikke den mest beredte |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Katastrofeøvelse i Oslo-området
Jeg ble oppringt og tilkalt! Fikk litt hetta, for det passet skikkelig dårlig, MEN helt til slutt flirte sjefen og avslørte at tilkallingen var høyst virtuell. Det vil si at irl så hadde jeg måttet komme på flekken, men nå slapp jeg.
![]() |
![]() |
|
|