Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

I alle dager ... Facebook-masing

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-07, 13:22   #1
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I alle dager ... Facebook-masing

Jeg er ikke akkurat aktiv på Facebook, men jeg har nå en profil der. Jeg er relativt gnien på hvem jeg legger til på vennelisten, jeg ønsker ikke at hvem som helst skal ligge der. Jeg fikk en venneforespørsel for et par måneder siden fra en fyr jeg ikke ønsket å legge til. Jeg trykket på ignore, og tenkte ikke mer på det. Så går det noen uker, og jeg får en ny forespørsel, hvor han skriver: "Det er deg, Monsoon, ikke sant? Som jeg kjente før i tiden?" Nok en gang trykker jeg på ignore. Og nå kom det pinadø en ny henvendelse. Er ikke det i overkant desperat? Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg vil jo ikke være slem heller, men jeg ønsker ikke å ha noe med ham å gjøre.

Jeg må også si at han ikke er den eneste som har spurt flere ganger. Jeg har to andre jenter som jeg har mottatt request fra, som jeg også har avslått, som har sendt ny request. Jeg skjønner ikke slikt jeg. Synes ikke folk det er pinlig?

Hva synes dere da? Kan jeg ignorere ham en tredje gang?

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 13:24   #2
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I alle dager ... Facebookmasing

Klart du kan!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 13:25   #3
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjølvsagt ignorerer du han. Det vert jo berre meir og meir morosamt for kvar gong

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 13:35   #4
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alfa, her.

Sjølvsagt ignorerer du han. Det vert jo berre meir og meir morosamt for kvar gong

Enig :Ond:

Gammel 13-11-07, 13:29   #5
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha herregud. Noen eier ikke antenner.

Gammel 13-11-07, 13:31   #6
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: I alle dager ... Facebook-masing

Gi ham en Ferberkur, Monsoon. Ignore.

Gammel 13-11-07, 13:49   #7
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det har jeg også opplevd, litt pussig ja...

Gammel 13-11-07, 14:22   #8
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ignore i vei. (Hvem, hvem?! )

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 14:37   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har skjedd meg også. Jeg tror folk rett og slett tenker "Oj, hun kjente meg ikke igjen, jeg prøver igjen". Ellers så glemmer de bare rett og slett at de har sendt en forespørsel før. For noen mennesker tror jeg det er helt utenkelig at man ikke higer etter kontakt med dem.

Bare fortsett å avvis, det gjør jeg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 17:10   #10
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Det har skjedd meg også. Jeg tror folk rett og slett tenker "Oj, hun kjente meg ikke igjen, jeg prøver igjen". Ellers så glemmer de bare rett og slett at de har sendt en forespørsel før. For noen mennesker tror jeg det er helt utenkelig at man ikke higer etter kontakt med dem.

Bare fortsett å avvis, det gjør jeg.

Jeg gjorde det der. Sendte en forespørsel til når jeg ikke fikk "napp" på den første. Men den andre gangen skrev jeg med en liten tekst, og det hadde jeg ikke gjort første gangen. Det er litt greit å skrive hvem man er når man har skiftet etternavn siden sist.

Jeg hadde ignorert eller gitt personen begrenset tilgang.

Gammel 13-11-07, 17:15   #11
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Det må vel være helt greit å ignorere folk.
Har også en profil der, men er ikke veldig aktiv og føler meg egentlig litt viggo venneløs Men jeg er heller ikke den som forspør vennskap heller. Selv om jeg har maaange jeg kjenner der inne.
Noen higer vel etter å få flest på vennelista si ser det ut som i mange tilfelle.

Hadde jeg vært deg hadde keg blokkert og sluppet mer mas.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 21:21   #12
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Om man går inn på privacy og poke, message, friend request så kan man se hvem som har tilgang til din profil ved at du har gjort en av de tre tingene.
Jeg sjekker den jevnlig og ser dermed hvem som ignorerer meg, og tro meg jeg glemmer ikke.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 14:44   #13
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har hatt en bekjent på vennelisten. Han er samboer og har baby på vei. Jeg likte ikke måten han hendvendte seg til meg på. Følte at han ville ha meg som et "sidesprang" eller noe.
Så jeg slettet han. Men så tok det to mnd og han har lagt meg til igjen.. jeeessess....
Nå har jeg spurt rett ut hva han vil da. Blir spennende å se om jeg hører noe mer.

Jeg har en "limited profile" for de jeg ikke vil skal se profilen min. De får kun opp navnet mitt og litt andre småting. Også får de en "venn" til på lista si.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 16:11   #14
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ignore, ignore, ignore - så lenge det tar til han skjønner poenget.

Gammel 13-11-07, 16:41   #15
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

JJeg må også si at han ikke er den eneste som har spurt flere ganger. Jeg har to andre jenter som jeg har mottatt request fra, som jeg også har avslått, som har sendt ny request. Jeg skjønner ikke slikt jeg. Synes ikke folk det er pinlig?

Hva synes dere da? Kan jeg ignorere ham en tredje gang?

Jeg er faktisk ikke helt sikker på om folk skjønner at de er blitt ignorert? Vises det noen plasser, da?

Gammel 13-11-07, 16:44   #16
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Tror ikke det vises at man blir ignorert for jeg har ignorert to personer tre ganger og fatter ikke at de ikke tar hintet.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 17:01   #17
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Tror ikke det vises at man blir ignorert for jeg har ignorert to personer tre ganger og fatter ikke at de ikke tar hintet.

Det vises ikke.

Hva med å blokkere personen da? Da trenger du ikke tenke på om det er pinlig å ignorere ham en gang til

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 17:01   #18
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Jeg er faktisk ikke helt sikker på om folk skjønner at de er blitt ignorert? Vises det noen plasser, da?

Nope.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 17:06   #19
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Blokkering er veldig greit

Gammel 13-11-07, 21:22   #20
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har samme erfaring, Monsoon. Jeg har avvist to ganger, og nå lar jeg den bare stå ubesvart.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:56.