|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Absolut ateist
|
![]() Er denne fæl og grusom? (forbudt Ikea-reklame, Usa)http://plsthx.com/Misc_videos/1607_B...ommercial.html
![]() |
#2 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Er denne fæl og grusom? (forbudt Ikea-reklame, Usa)Ikke fæl og grusom, men litt tåpelig kanskje? Men det overrasker meg ikke at den ble forbudt i USA, enkelte amerikanere er litt vel sensitive.
![]() |
#4 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er denne fæl og grusom? (forbudt Ikea-reklame, Usa)Synes den var morsom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Er denne fæl og grusom? (forbudt Ikea-reklame, Usa)Fær og grusom var den hvertfall ikke.
![]() |
#6 |
Jeg ble frisk!!
![]() Sv: Er denne fæl og grusom? (forbudt Ikea-reklame, Usa)Fæl og grusom var den ikke nei.
![]() |
#7 |
Aktiv
![]() ![]() |
![]() Sv: Er denne fæl og grusom? (forbudt Ikea-reklame, Usa)Amerikanerne slutter aldri å forundre meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
blid
![]() Sv: Er denne fæl og grusom? (forbudt Ikea-reklame, Usa)Så veldig fæl og grusom vil jeg vel ikke kalle den, nei
![]() |
#9 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Er denne fæl og grusom? (forbudt Ikea-reklame, Usa)Du skal da ikke spøke med omsorggssvikt, no Sir-ee Bob!! Tenk hvis noen så reklamen og tenkte at "Gjøss, er det sånn man oppdrar barn? Kan man virkelig legge de fra seg i skittentøykurven?" Da hadde det blitt huskestue! Nei, det er nok best å bare vise god, oppbyggelig, moralsk innhold på TV.
![]() |
#10 |
Har laget seg en tittel
|
![]() Sv: Er denne fæl og grusom? (forbudt Ikea-reklame, Usa)Synes den var litt morsom jeg.
![]() |
#12 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Er denne fæl og grusom? (forbudt Ikea-reklame, Usa)For dere som liker å bli provosert:
![]() |
#13 |
Walking in the air
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er denne fæl og grusom? (forbudt Ikea-reklame, Usa)Jeg fikk ikke sett den, "internal server error".
![]() |
#14 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Er denne fæl og grusom? (forbudt Ikea-reklame, Usa)Fikk den ikke opp jeg - var det den samme som du har linket til tidligere eller, Kif?
![]() |
![]() |
#15 |
Erfaren
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er denne fæl og grusom? (forbudt Ikea-reklame, Usa)Synes den bare var teit jeg..
![]() |
#17 |
Javel
|
![]() Sv: Er denne fæl og grusom? (forbudt Ikea-reklame, Usa)
![]() |
#18 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Er denne fæl og grusom? (forbudt Ikea-reklame, Usa)Synes den var litt morsom jeg.
![]() |
#19 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Er denne fæl og grusom? (forbudt Ikea-reklame, Usa)Men kjære vakre vene - tenk hvilke signaler dette gir -
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 18-10-06 kl 17:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Er denne fæl og grusom? (forbudt Ikea-reklame, Usa)
Nei, dette var en annen. Mor løper rundt i leilighet og leter etter noe, finner tilslutt baby i vaskekurv under skittentøyet. Cut til "IKEA - hjelper deg å holde orden" etc ...
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09 - Serenity now. Insanity later. Sist redigert av Agent Scully : 18-10-06 kl 09:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|