|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Truth is in the x-files
|
![]() Ubudne gjester ...... det får jeg idag.
![]() |
#2 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Ubudne gjester ...Arme sjel - noe så irriterende!
![]() |
#3 |
Smugleser
|
![]() Sv: Ubudne gjester ...Uff, jeg føler med deg.
![]() |
#4 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Ubudne gjester ...
Det har faktisk vært gjort noen ganger - men dessverre så var det visningsassistentens motbydelige parfyme det var snakk om. Og det er ikke tull engang - hun hadde så mye på seg at det luktet i alle rommene i flere timer etterpå.
![]() |
#5 |
Peppy!
|
![]() Sv: Ubudne gjester ...Au da. Det hørtes kjipt ut. Har dere ikke noen regulering av dette i leiekontrakten? Vi leide en leilighet for noen år siden, hvor de drev og styrte med visninger. Vi godtok det i starten, men etterhvert måtte vi sette ned foten og si at vi ikke kunne gå rundt å ha det ryddig til enhver tid (ryddig er nemlig unntakstilstand hjemme hos oss), og vi trivdes ikke med støtt og stadig ha fremmede mennesker travende rundt hos oss. Da var det et eller annet i leiekontrakten som gjorde at vi kunne gjøre oss vanskelige, og vi slapp problemet. Jeg husker ikke helt hvordan de løste det, men det ble i hvert fall slutt på disse småvisningene som de avholdt støtt og stadig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|