Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvordan kler du deg hjemme?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-07, 09:11   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan kler du deg hjemme?

Spin off fra grilldresstråden. Hvordan kler du deg, ordner håret og sminker du deg hvis du "bare" skal være hjemme en dag?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:14   #2
Marge

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan kler du deg hjemme?

Sminke meg gjør jeg ikke ofte uansett, men jeg grer håret og har på meg en kosebukse og tynn genser, kanskje min samboer sin genser utenpå der igjen hvis det er kaldt, og ullsokker på beina. Stilig

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:19   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg sminker meg uansett, for jeg er alltid ute en tur, enten det er i butikken eller annet. Dessuten føler jeg meg mest vel når jeg ser frisk og velstelt ut.
Men når jeg bare skal være hjemme resten av dagen bruker jeg ofte treningsbukser eller andre løse bukser, og har på meg tøfler.

Gammel 16-11-07, 09:21   #4
daffy

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Spin off fra grilldresstråden. Hvordan kler du deg, ordner håret og sminker du deg hvis du "bare" skal være hjemme en dag?

Det kommer en poll!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:25   #5
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Omtrent som ellers.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:25   #6
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går i vanlige klær selv om jeg bare skal være hjemme en dag. Joggebukser bruker jeg kun til å sove i. Liker å ha skikkelige klær på meg når jeg skal være våken selv om jeg ikke skal noe spesielt. Grer håret og setter det opp eller fikser det som vanlig og steller meg som vanlig. Det er veldig sjelden vi bare er hjemme en hel dag, og hvis vi er det kan det jo være noen stikker innom.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:29   #7
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Joggings her!

Tenker også litt at jeg faktisk "sparer" litt på klærne jeg liker ved å ikke bruke de når jeg ikke trenger se superduper ut.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:30   #8
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Mest mulig behagelig.

Sminker meg ikke hvis jeg bare skal være hjemme.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:33   #9
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

sminker meg som oftest litt hver dag. da føler jeg meg mer opplagt.
men skal jeg bare være hjemme så har jeg på kosebukse, en vanlig genser, kanskje ullsokker eller crocks..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:34   #10
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Kler meg som regel i joggebukse og hettegenser. Sminker meg gjør jeg sjelden, men enkelte dager synes jeg det er godt å freshe meg opp med litt sminke - om ikke annet enn for å føle meg litt mere vel.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:40   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Får jeg bestemme selv, går jeg gjerne i trusa hele dagen

Ellers har jeg på meg vanlige klær - ingen "slubbeklær" spesielt egnet for hjemmet her.

Men hår og sminke blir det så som så med da.

Gammel 16-11-07, 09:42   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke joggebukser eller kosebukser. Hadde en velurbukse, men den følte jeg meg så fæl i at jeg kastet den.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:44   #13
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Null sminke, håret blir slengt opp i en hestehale eller topp.

Klærne må være behagelige. Les treningsbukse og varm genser. Crocks på bena.

Men for tiden er jeg lite hjemme. Vi er stort sett på hytta når vi har fri, og der går jeg rundt i snekkerbukse og snekkerbelte.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:44   #14
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Det kommer en poll!

Hvor da?

Gammel 16-11-07, 09:45   #15
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Som ellers. Har aldri hatt noe som ligner på treningsklær til annet enn trening og får "kreglå" av slike antrekk.

Gammel 16-11-07, 09:45   #16
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går gjerne i joggings hele dagen. Jeg kan også gå usminket i joggings på butikken.

Gammel 16-11-07, 09:48   #17
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Sånn til vanlig fortsetter jeg å ha på de samme klærne hjemme som jeg hadde på jobb. Trives best i klær med god bevegelighet uansett om det er på arbeid eller hjemme.

På dager da jeg kun er hjemme hender det jeg tar det enda lenger og holder meg til den myke grå joggebuksa og en litt slaskete genser. Det er leenge mellom hver dag jeg bare er hjemme/inne.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:52   #18
kiki

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg må altid sminke meg litt, men håret ender fort i en hestehale.

Jeg går ofte i joggings hvis jeg skal gjøre rent og bare leke med Mathias på gulvet. Men som regel går jeg meg en tur i løpet av dagen, så da har jeg "ordentlige" klær på meg.

Gammel 16-11-07, 09:52   #19
Frantzen
Passiv

Standard

Det første som faller meg inn som ellers. Forskjellen er bare at jeg ikke tenker meg om to ganger for å se om det passer sammen :lat:

Forresten så hender det at jeg benytter hjemmedager til å pynte meg litt mer enn ellers - barnehageyrket egner seg ikke til pynteantrekk og det er deilig å kunne føle seg pyntet OG flekkeløs en hel dag

Svar med sitat
Gammel 16-11-07, 09:54   #20
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har ein veldig avslappa stil til vanleg, så eg brukar stort sett dei same kleda heime og på jobb: tights, tunika, langerma t-skjorter, jeans o.l. Sminke meg litt gjer eg stort sett kvar dag.

Men eg kan også gå i butikken usminka og i kosedress.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:57.