|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Sminke meg gjør jeg ikke ofte uansett, men jeg grer håret og har på meg en kosebukse og tynn genser, kanskje min samboer sin genser utenpå der igjen hvis det er kaldt, og ullsokker på beina. Stilig |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Jeg sminker meg uansett, for jeg er alltid ute en tur, enten det er i butikken eller annet. Dessuten føler jeg meg mest vel når jeg ser frisk og velstelt ut.
![]() |
#6 |
Borte
|
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Jeg går i vanlige klær selv om jeg bare skal være hjemme en dag. Joggebukser bruker jeg kun til å sove i. Liker å ha skikkelige klær på meg når jeg skal være våken selv om jeg ikke skal noe spesielt. Grer håret og setter det opp eller fikser det som vanlig og steller meg som vanlig. Det er veldig sjelden vi bare er hjemme en hel dag, og hvis vi er det kan det jo være noen stikker innom.
![]() |
#7 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Joggings her! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Mest mulig behagelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Møllspist fletthurpe
|
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?sminker meg som oftest litt hver dag. da føler jeg meg mer opplagt.
![]() |
#10 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Kler meg som regel i joggebukse og hettegenser. Sminker meg gjør jeg sjelden, men enkelte dager synes jeg det er godt å freshe meg opp med litt sminke - om ikke annet enn for å føle meg litt mere vel.
![]() |
![]() |
#11 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Får jeg bestemme selv, går jeg gjerne i trusa hele dagen
![]() |
#13 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Null sminke, håret blir slengt opp i en hestehale eller topp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Etylbarbital
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Som ellers. Har aldri hatt noe som ligner på treningsklær til annet enn trening og får "kreglå" av slike antrekk.
![]() |
#17 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Sånn til vanlig fortsetter jeg å ha på de samme klærne hjemme som jeg hadde på jobb. Trives best i klær med god bevegelighet uansett om det er på arbeid eller hjemme.
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Jeg må altid sminke meg litt, men håret ender fort i en hestehale.
![]() |
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Det første som faller meg inn som ellers. Forskjellen er bare at jeg ikke tenker meg om to ganger for å se om det passer sammen :lat: |
![]() |
![]() |
#20 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Hvordan kler du deg hjemme?Eg har ein veldig avslappa stil til vanleg, så eg brukar stort sett dei same kleda heime og på jobb: tights, tunika, langerma t-skjorter, jeans o.l. Sminke meg litt gjer eg stort sett kvar dag. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|