|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Jeg har hummerkraft ...... og hummerskall i fryseren.
Guttene 02 og 05. On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier. Sist redigert av Karamell : 17-11-07 kl 21:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg har hummerkraft...Ja, hvitvin skulle jeg vel hatt.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg har hummerkraft ...Høres ut som det kan bli en supergod suppe
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Jeg har hummerkraft ...Cognac eller calvados går nok veldig bra, ja. Hovedmisjonen til hvitvinen er å bidra med syre for å balansere alt fettet i fløte/ creme fraishen. Så du kan erstatte vinen med cognac/ calvados/ hetvin/ sitron/ eller kanskje tilogmed med edikk i verste fall. Med de råvarene du lister opp blir nok suppen fantastisk god uansett. Lykke til! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
I mål
|
![]() Sv: Jeg har hummerkraft ...Beklager at jeg ikke kan hjelpe, stikker bare innom for å si at jeg blir så nervøs når jeg ser denne tråden på "nye innlegg", hver gang synes jeg det står "Jeg har hummerkreft". Det ser utrolig skummelt ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg har hummerkraft ...
![]() |
|
|