Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Favorittsmågodt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-11-07, 13:13   #1
Left
Passiv

Standard

Favorittsmågodt?

Det kan hende plomma kjeder seg så smått på en søndag ettermiddag, så derfor har hun klemt i seg en stor pose med smågodt nå. Det var veldig godt, helt til hun var ferdig. *Kvalm*
Jeg er svak for maiskuler og seige, samt salte godterier.

Hva er ditt favoritt smågodt?

Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 13:13   #2
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt smågodt?

Jeg foretrekker sjokolade, men alt går i grisen.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 13:14   #3
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Krokodiller

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 13:16   #4
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg foretrekker sjokolade, men alt går i grisen.

Det er det jeg pleier å si når det er noe til overs av spiselige ting her. Vi kaster det i grisen (Les samboer)

Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 13:17   #5
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min favoritt, som jeg sjelden finner, er noen sjokoladepletter med små perler på, i alle mulige farger. Noen som vet hvilke jeg mener? Altså, ren sjokolade, små pyntekuler.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 13:19   #6
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Krokodiller, sjokolade med lakris inni, jordbærfisk, sure colaføtter er vel de tingene som oftest havner i posen nå om dagen.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 13:20   #7
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Min favoritt, som jeg sjelden finner, er noen sjokoladepletter med små perler på, i alle mulige farger. Noen som vet hvilke jeg mener? Altså, ren sjokolade, små pyntekuler.

Mener du de som har bittesmå non stop eller smarties-kuler?

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 13:26   #8
Left
Passiv

Standard

Sv: Favorittsmågodt?

Tror hun mener som melkepletter med sånn "kakestrø" på? Det er det lenge siden jeg har sett noe sted.

Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 13:27   #9
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av TGM, her.

Mener du de som har bittesmå non stop eller smarties-kuler?

Nei. Det er mye mindre perler enn som så. De er av den gammeldagse sorten, jeg pleide nemlig å få slike som lørdagsgodt da jeg var liten. De heter noe spesielt, jeg bare husker ikke hva ...

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 13:31   #10
Left
Passiv

Standard

Tror jeg vet hva du mener. De er helt dekket på oversiden med sånne bittesmå frø? De var ganske harde om jeg ikke husker feil. Nesten sånne frø som det er på de gelegreiene i BigBen konfekten?

Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 13:36   #11
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Peacetegn. Men ikke de nye.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 13:40   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker så mye forskjellig, så et er vanskelig å si noe. MEN jeg kjøper alltid:
Sure bananer
fizzy chips
sure pærer
sjokolade
skolekritt
og peacetegn.

Gammel 18-11-07, 13:43   #13
Albertine
Passiv

Standard

Viskelær, helst hvite. Men de rosa går de også.

Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 13:43   #14
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Salt/SURT smågodt og oransje krokodiller.
Av sjokolade spiser jeg bare stratos med nøtter men finner ikke disse mere så ta til takke til nr2 , vanlig stratos

Sist redigert av Honda : 18-11-07 kl 16:02.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 13:45   #15
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Det salteste man kan finne, men det er sjelden jeg finner noe. Det ser salt ut, men jeg blir like skuffa hver gang.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 13:45   #16
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Ja, også krokodiller er gode, men de må være svarte helst.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 13:48   #17
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Nei. Det er mye mindre perler enn som så. De er av den gammeldagse sorten, jeg pleide nemlig å få slike som lørdagsgodt da jeg var liten. De heter noe spesielt, jeg bare husker ikke hva ...

Ja, de er kjempegode, mørk sjokolade med små perler i pastellfarger. Tror de heter juvelpletter, de selger de på en bensinstasjon her i nærheten.

Ellers liker jeg godt sure måner og salte lakris-ansikter, indianere?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 14:04   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Juvelpletter har de i en av Nidar sine poser, den der vanlige blå tror jeg. Ikke favoritter, men den blå sjokoladeposen som kom før det.

Gammel 18-11-07, 14:07   #19
Marge
Bør lage seg en tittel selv

Marge sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Juvelpletter har de i en av Nidar sine poser, den der vanlige blå tror jeg. Ikke favoritter, men den blå sjokoladeposen som kom før det.

Nei, juvelpletter er fra Minde.

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-07, 14:09   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja Minde var det! Jeg satt og vridde hjernen for å huske hva den første Nidar-posen het, husker det var noe med "Nidar sjokolade, det er lov å la seg friste", men så var det jo Minde.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:00.