|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
--
|
![]() Trenger seil til sjørøverkakeMannen skal bake denne kaken fra Tine og mitt oppdrag er å finne sjørøverseil. Noen gode forslag på hvor jeg kan få tak i et slikt fint seil som er på denne kaken? (eller er det bare et hvitt ark som er tegnet på?) Sist redigert av Isa : 02-10-09 kl 15:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger seil til sjørøverkakeJeg har laget den kaken mange ganger, og har alltid brukt papir. Det går fin-fint.
![]() |
#3 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger seil til sjørøverkakeMin venninne tegnet det selv. Eventuelt ta tykt papir og klistermerke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Trenger seil til sjørøverkakeJa, jeg har det bildet på fil hvis du kan vente til i kveld. Så kan du bare printe det ut.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger seil til sjørøverkakeOg fester med en grillpinne. Tror det er det som er på bildet også.
![]() |
#7 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trenger seil til sjørøverkakeVi brukte lakrissnører, vi. Dvs; vi hadde seilene "nede" og lakrissnørene var tauverk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
VeloppDragen
|
![]() Sv: Trenger seil til sjørøverkakeVi hadde stige av lakrissnører, kanonkuler av dundersalt, og seigmenn med små coctailpinnesverd.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|