Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når man "forventer" en prikk ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-11-07, 21:21   #1
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Når man "forventer" en prikk ...

Av og til blir man mer påvirket av nettet enn man liker å innrømme.

Jeg tar nå noen fag via BI nettstudier, og i en diskusjonsgruppe der skrev jeg i går kveld et langt og (etter min menig) hjelpsomt innlegg i går kveld.

I morges når jeg skulle logge meg på og sjekke responsen letet jeg febrilt etter kontrollpanelet, for å sjekke om det var kommet en hyggelig tilbakemelding via en grønn prikk...

(Bare for å presisere det, så bruker ikke BI hverken røde eller grønne prikker i sine tilbakemeldinger )

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 21:25   #2
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man "forventer" en prikk...

Men det hadde jo unektelig vært litt ok hvis resten av samfunnet kunne adoptere prikkesystemet her inne.

Gammel 19-11-07, 21:27   #3
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Jeg har en rød bingotusj. Tenkte jeg skulle ta den med på jobben og prikke elevene sånn innimellom.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-07, 21:30   #4
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Gammel 19-11-07, 21:45   #5
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Men det hadde jo unektelig vært litt ok hvis resten av samfunnet kunne adoptere prikkesystemet her inne.

Ja, ikke sant! Lurer på om jeg skal foreslå det på neste mandagsmøte...

Gammel 19-11-07, 22:23   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man "forventer" en prikk ...

Jeg har det litt slik med blogger.

Gammel 19-11-07, 22:24   #7
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man blir noe påvirket, ja.

Gammel 19-11-07, 22:28   #8
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Eh, ja.
Kjenner igjen problemet.
Jeg er så påvirket av VBulletin-formatet, at når jeg en sjelden gang er inne på VGD (VGNetts diskusjonsforum), så tar jeg meg i å muse over trådtitlene og blir frustrert når jeg ikke får se første setning i hovedinnlegget.

Gammel 19-11-07, 22:30   #9
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 19-11-07, 22:32   #10
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Eh, ja.
Kjenner igjen problemet.
Jeg er så påvirket av VBulletin-formatet, at når jeg en sjelden gang er inne på VGD (VGNetts diskusjonsforum), så tar jeg meg i å muse over trådtitlene og blir frustrert når jeg ikke får se første setning i hovedinnlegget.

Å "muse over" var et herlig uttrykk!

Gammel 19-11-07, 22:48   #11
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Å "muse over" var et herlig uttrykk!

Og jeg tror faktisk jeg har plukket det opp her inne, av en av de andre brukerne...

Gammel 20-11-07, 09:16   #12
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også ofte savnet

og

på Apollon.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 09:23   #13
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

... og og savner jeg helt utenom nettet også.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 09:26   #14
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maylen, her.

Jeg har en rød bingotusj. Tenkte jeg skulle ta den med på jobben og prikke elevene sånn innimellom.

Smart. Det hadde vært noe.

En dag visualiserte jeg dra seg i håret-smilyen. Det var flere av elevene som tok den.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 10:10   #15
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er for lite prikker i verden.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 10:18   #16
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mikkeline, her.

Av og til blir man mer påvirket av nettet enn man liker å innrømme.

Jeg tar nå noen fag via BI nettstudier, og i en diskusjonsgruppe der skrev jeg i går kveld et langt og (etter min menig) hjelpsomt innlegg i går kveld.

I morges når jeg skulle logge meg på og sjekke responsen letet jeg febrilt etter kontrollpanelet, for å sjekke om det var kommet en hyggelig tilbakemelding via en grønn prikk...

(Bare for å presisere det, så bruker ikke BI hverken røde eller grønne prikker i sine tilbakemeldinger )

Synes det er kult at du innrømmer det, jeg.
Så nå kan du sjekke kontrollpanelet ditt.

Gammel 20-11-07, 10:20   #17
Frantzen
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 23:07   #18
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Ja da har man nok levd en stund i nettverdenen ja! Glemmer å sjekke prikkene mine jeg da. Men de forumene der man ikke kan "muse over" for å lese begynnelsen av innlegget der blir jeg ikke særlig lenge må jeg innrømme...

Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-07, 21:21   #19
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Jeg er forelsket. "Å muse over" er mitt nye yndlingsuttrykk. Tror jeg.

Gammel 24-11-07, 00:28   #20
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sildre, her.

Jeg er forelsket. "Å muse over" er mitt nye yndlingsuttrykk. Tror jeg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:40.