Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva appellerer mest til deg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva ville du ha foretrukket?
Hoppe i fallskjerm 28 30,77%
Føre flyet som pilot 63 69,23%
Deltakere: 91. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-07, 22:43   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva appellerer mest til deg

Mens vi er i gang med båssettingen her på FP, så tar jeg en ny runde. Hva ville du ha foretrukket av å: Hoppe i fallskjerm eller være pilot? Og hvorfor? Selv ville jeg ha vært pilot. Jeg appeleres av tanken på å mestre flygingen (jeg kunne feks ha loopet. ), det å hoppe ut av flyet må jo være det stikk motsatte tenker jeg. Det er ikke mestring, men mer en overgivelse til skjebnen. Jadda, jadda. Litt klønete formulert, men det er jo bare selve det å hoppe ut av flyet som du selv er aktivt deltakende i. (Jeg har også hørt at enkelte får litt "hjelp" til selve hoppet. Bare for å reklamere litt for fallskjermhopping, mens jeg var i gang.)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:54.