|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og ned
|
![]() Visakortet går varmt om dagenNå når man egentlig burde være litt ekstra flink med kronene, med tanke på julegaver og matbudsjettet som kan blir i jula. Hva gjør man, joda rusler en tur innom en interiørbutikk som ligger 100 meter nede i gata. Kronene bare flyr.
![]() |
#2 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Visakortet går varmt om dagenHahahaha, vennen da...
![]() |
#3 |
Live and let live
|
![]() Sv: Visakortet går varmt om dagenDet er rart med det, jeg blir også så veldig kjøpelysten om julen. Da tenker jeg for en gangs skyld på hva jeg ønsker meg, samt at jeg har kortet fremme for betaling av gaver til andre.
![]() |
#4 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Visakortet går varmt om dagenÅ, det var godt å lese at det ikke bare er meg
![]() |
#6 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Visakortet går varmt om dagenKjenner meg igjen i dette, og prøver å holde meg unna interiørbutikker i disse dager.....
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Visakortet går varmt om dagenInteriørbutikker er livsfarlige! Spesielt i jula, for da selger de så mye småtteri-dill (julepynt, servise, lysestaker osv). Enda verre i januar, for da selger de alt dette til halv pris.
![]() |
|
|