|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Kaker og julegodteri, masse farger eller bare naturell?Hvordan er det med julegodteriet og baksten deres? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaker og julegodteri, masse farger eller bare naturell?dypper i sjokolade.. er det farge? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kaker og julegodteri, masse farger eller bare naturell?Det meste er vel ganske naturell, men vi farger som regel litt marsipan. (Holder oss til svake farger, marsipan i sterke farger blir litt udelikat syns jeg. Og så er det tradisjon fra min barndom å pynte pepperkaker med melisglasur, nonstop og gjerne litt annet stæsj. De kakene blir jo ganske fargerike. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kaker og julegodteri, masse farger eller bare naturell?Pepperkakehus overpyntet med nonstop og seigmenn var en viktig del av juleforberedelsene i barndomshjemmet mitt. Den tradisjonen har vi fortsatt. Man kan knapt se at det er pepperkake under alt godteriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Kaker og julegodteri, masse farger eller bare naturell?Jeg har aldri bakt julekaker, men i fjor pyntet vi pepperkaker svigerfar hadde bakt. I alle regnbuens farger og med alt mulig forskjellig strøssel og godsaker.
![]() |
#6 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Kaker og julegodteri, masse farger eller bare naturell?Vi har stort sett alltid kun bakt pepperkaker til jul, og da nakne kvinner og menn naturell.
![]() |
#7 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kaker og julegodteri, masse farger eller bare naturell?Jeg satser på pepperkakehus fra Rema e.l. Det må nok pyntes godt ja!
![]() |
#8 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Kaker og julegodteri, masse farger eller bare naturell?Både og.
![]() |
|
|