|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fornøyd
|
![]() Kommer Strømpenissen til dere i jula?Helt fra jeg var liten har Strømpenissen fylt Julestrømpa mi med godterier og en liten gave natt til julaften. Spenningen julaftens morgen var alltid til å ta og føle på, og morgenen ble gjerne tilbragt i senga knaskende på en sjokolade, med nesa i et nytt julehefte.
![]() |
#2 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Kommer Strømpenissen til dere i jula?Strømpenissen har pleid å komme til oss på 1.juledag. Jeg mistenker at det er en deal slitene og trøtte foreldre har med foreldrene så de kan sove litt lenger uten at barna maser
![]() |
#3 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kommer Strømpenissen til dere i jula?Strømpenissen var en bra betegnelse. :adopterer:
![]() |
#5 |
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kommer Strømpenissen til dere i jula?Her kommer strømpenissen og fyller strømpene natt til julaften med snop og en liten gave.
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Kommer Strømpenissen til dere i jula?Strømpenissen lister seg inn natta til julaften - slik at da jeg våknet som barn, og slik at når Storebror våkner nå - finner han stømpa full av litt godis, noen klementiner og ei pakke med noe som kan underholde ham i de lange, lange, lange timene før julekvelden begynner.
![]() |
#7 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Kommer Strømpenissen til dere i jula?Strømpenisen, er det en 230 volts dildo??? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
weird
![]() Sv: Kommer Strømpenissen til dere i jula?Vi har julestrømpe. Den inneholder som regel litt snop, en liten gave og noen julehefter.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Kommer Strømpenissen til dere i jula?
Mine foreldre har hatt et tett samarbeid med Strømpenissen, og har sørget for at han har funnet frem til meg også etter at jeg flyttet hjemmefra. I år vil bli første år uten strømpe til meg.
![]() |
#11 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kommer Strømpenissen til dere i jula?
O jul, med din glede...sier jeg bare...
![]() |
#13 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Kommer Strømpenissen til dere i jula?Her henger strømpene på senga da de våkner på julaften, og det er både godteri, blad og noe å leke med i den.
![]() |
#15 |
Tenker fortsatt dobbelt
Hvor: Stjørdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kommer Strømpenissen til dere i jula?Her kommer strømpenissen natt til julaften ja og det er den eneste nissen vi har besøk av.
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Kommer Strømpenissen til dere i jula?Julaften morgen henger det en strømpe til hver av barna med litt godis og en liten gave oppi. Ikke aner jeg hvordan de havner her. |
![]() |
![]() |
#17 |
Wooohhoooooo
![]() Sv: Kommer Strømpenissen til dere i jula?Strømpenissen kom til oss natt til juleaften og det gjør han fremdeles, bare det er Propellen som får besøk. Da pleier det å være noe tørkede frukter og kanskje en film eller en julebok/hefte.
![]() |
#19 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Kommer Strømpenissen til dere i jula?Her kommer nissen med godterier, julehefter og en liten gave til strømpene ja.
![]() |
#20 |
Borte
|
![]() Sv: Kommer Strømpenissen til dere i jula?Ja, det gjør han. Jeg hadde arvet en diger julestrømpe av mamma da jeg var liten, og nå har Vesla overtatt den. I strømpa er det en liten gave, godterier og et blad. Også en klementin i tåa.
![]() |
|
|