Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Anbefal meg en kondenstørketrommel

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-07, 12:07   #1
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Anbefal meg en kondenstørketrommel

For min røk i går.
Og jeg har ingen tørkemuligheter ute under tak,så jeg klarer meg ikke uten.
Da vi har minimal med tørkemuligheter inne og.

Takk for tips.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 12:15   #2
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.962
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en kondens tørketrommel.

Vi har en fra Bosch, husker ikke spesifikasjonene, men er veldig fornøyd med den. Den tørker det den skal, er enkel å tømme og rense.

Det eneste som jeg ikke liker, når jeg tenker meg om, er at den piper noe voldsomt og lenge når den er ferdig med programmene. Mulig det går an å slå av, men deg har jeg tydeligvis ikke giddet å sjekke i løpet av de to årene vi har hatt den... :lat:

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 02:01   #3
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en kondens tørketrommel

Vi har akkurat kjøpt en Siemens, er veldig fornøyd med pris/kvalitetsforholdet på den.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 10:30   #4
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en kondens tørketrommel

Vi har Miele.

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 10:52   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en kondens tørketrommel

Vi har en Siemens som fungerer veldig bra, den er fire år gammel.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 10:56   #6
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en kondens tørketrommel

Vi har en Whirlpool og er knallfornøyd. Hatt den i snart 4 år, og må jo innrømme at med 5 personer i huset så brukes den....

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 11:37   #7
Ylvania
Steiketakkehatar
 
Ylvania sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 349
Ylvania er litt kul
Standard

Sv: Anbefal meg en kondens tørketrommel

Miele! - den er super og faktisk verdt overprisen!

Vi bruker ca en tørketrommel per andre år ( ikke spør ) . Whirlpool, og Elto er de vi har vært minst fornøyd med.

__________________
Ylvania er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 11:39   #8
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en kondens tørketrommel

Har en Asko som er helt super.

Opprinnelig lagt inn av Anda, her.

Vi har en fra Bosch, husker ikke spesifikasjonene, men er veldig fornøyd med den. Den tørker det den skal, er enkel å tømme og rense.

Det eneste som jeg ikke liker, når jeg tenker meg om, er at den piper noe voldsomt og lenge når den er ferdig med programmene. Mulig det går an å slå av, men deg har jeg tydeligvis ikke giddet å sjekke i løpet av de to årene vi har hatt den... :lat:

Høres ut som vår Bosch vaskemaskin. Etter at Pip hadde vært og fingra begynte den å varsle når den var ferdig. Til slutt sendte vi en mail til Bosch og spurte om dette, og fikk oppskrift på hvilke knappekombinasjoner man skulle trykke for å redusere lyden eller få den helt bort.
Men nå har vi dessverre vært borti knappene igjen, for et års tid siden, og har enda ikke giddet sende ny mail til Bosch for å få oppskriften igjen.
(så hvis du gjør det, videresend den gjerne til meg.)

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 00:02   #9
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en kondenstørketrommel

MÅ du ha kondens tørketrommel? Jeg hadde det i et halvt år (whirlpool), og ALDRI skal jeg noen gang ha en slik tørketrommel igjen. Rommet ble meget fuktig og klærne tok lang tid for å bli tørre. Har hørt flere andre har opplevd det samme. Er nå sjeleglad for at vi kjøpte en ny med rør ut vinduet, slik at det ikke blir fukt/sopp i rommet.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 00:07   #10
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en kondenstørketrommel

Det høres ut som du kjøpte en feilvare, perper?

Vi har hatt en Siemens kondenstørketrommel i 8 år nå og er fremdeles veldig fornøyd. Valgte trommel ut fra spesifikasjoner inkl. energiforbruk og pris den gangen ("Jeg skal ha en kondenstørketrommel til max xxxx kr og energiklasse A (som var det beste den gangen).")

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 00:27   #11
Frost
Bør lage seg en tittel selv
 
Frost sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 2.897
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Anbefal meg en kondenstørketrommel

Har en ny Miele softtronic. Elsker den.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 00:34   #12
Pelikan
Tåler regn
 
Pelikan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Home, but not alone
Innlegg: 5.045
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en kondenstørketrommel

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Det høres ut som du kjøpte en feilvare, perper?

Vi har hatt en Siemens kondenstørketrommel i 8 år nå og er fremdeles veldig fornøyd. Valgte trommel ut fra spesifikasjoner inkl. energiforbruk og pris den gangen ("Jeg skal ha en kondenstørketrommel til max xxxx kr og energiklasse A (som var det beste den gangen).")


Problemet var vel at rommet var lite, og at vi ikke hadde vinduet så mye åpent. Men det kan godt hende det var noe med trommelen også. Jeg vil iallefall aldri ha en slik i huset. Men nå er vi superfornøyd med vår Bosch, som ikke er kondens. Vet det var andre her på forumet som nevnte noe tilsvarende i en tidligere diskusjon her inne.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no