Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

I dag skjer det!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-07, 15:11   #1
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

I dag skjer det!

I dag kommer 20-åringen som går 11. dagen på overtid, svigersønn og barnebarn nummer ett på besøk.
Og gjett hva de får av meg i dag?

De får sjokoladekalender!

20-åringen blir like glad hvert år når hun får det av mammaen sin.

Gammel 22-11-07, 15:52   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Medlem siden: Sep 2006
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: I dag skjer det!

Så kos da.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 15:59   #3
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Herlig!

Gammel 22-11-07, 16:02   #4
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Kjempekoselig. Slike tradisjoner må en holde på.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 16:07   #5
Line*
Expired

Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det er artig å se en 20-åring, som til vanlig er særdeles voksen og snusfornuftig, nesten for mye etter min mening, bli som et lite barn igjen pga en kalender til 10 kr.

Gammel 22-11-07, 16:10   #6
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hehe så kos. Trodde hun hadde født jeg...

Gammel 22-11-07, 17:18   #7
Frantzen
Passiv

Standard

Det hørtes veldig koselig ut, Line*

Kos dere!

Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 17:25   #8
Shannon
Fullverdig medlem

Shannon sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Shannon er litt kul
Standard

Jeg skulle til å foreslå "røyk i fleisen".

Shannon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 19:05   #9
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leste "sjokoladekake" først. :slurver:
Og etter det har jeg gått med et sinnsykt sug etter nettopp det.
Tenk hvis jeg bare hadde lest riktig?

Lykke til med overrekkelsen. Små barn, store gleder ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-11-07, 20:09   #10
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så koselig!

... Selv om jeg må tilstå jeg nesten ble litt skuffet - trodde du skulle skrive at i dag ble du bestemor igjen!

Gammel 25-11-07, 17:22   #11
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Hehe så kos. Trodde hun hadde født jeg...

Hun var på overtidstime i dag, og blir igangsatt i morgen om ikke noe skjer før.
15 dager i morgen.

Gammel 25-11-07, 17:32   #12
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Man blir aldri for voksen til å kunne glede seg over adventskalender fra mor.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 17:41   #13
Line*
Expired

Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Man blir aldri for voksen til å kunne glede seg over adventskalender fra mor.

Det er skikkelig koselig å se at hun smiler på sammem måte nå når hun får den, som hun gjorde da hun var barn.
Og i morgen gir hun meg noe stort. Antakelig. Det KAN jo ta litt tid etter igangsetting også, har jeg hørt.

Sist redigert av Line* : 25-11-07 kl 22:56.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 17:46   #14
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Så spennende. Håper alt går fort (men ikke for fort...) og greit.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-07, 22:56   #15
Line*
Expired

Standard

Takk for det.

Stor dag i morgen. Mitt barnebarn nr 2.
Og litt nervøs....

Gammel 25-11-07, 23:31   #16
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Er lov til å være nervæs når man snart skal bli estemor igjen.
(selv om det forhåpetligvis er endel år til jeg skal bli det)

Lykke til til datteren din, håper hun får en fin fødsel som ikke blir for hard, elelr trekker ut i det evige.

Gammel 25-11-07, 23:32   #17
Shakira
My hips don't lie

Shakira sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Det blir spennende da. Lykke til til mammaen, og bestemor da.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 08:43   #18
Line*
Expired

Standard

Tusen takk for det. Hun får gel i dette øyeblikk.

Gammel 26-11-07, 08:48   #19
pippimamma

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Lykke til idag, Line*!

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-07, 08:54   #20
Line*
Expired

Standard

Tusen takk. Jeg lagde en ny tråd om det, jeg.
http://foreldreportalen.no/forum/sho...126#post679126

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:34.